Współudział w kształtowaniu polityki firmy w zakresie efektywnego i jakościowego dokonywania zakupu usług i dóbr
Sporządzanie dokumentacji regulującej procesy zakupowe w firmie pełnienie funkcji doradczej dla Zarządu w kwestiach polityki zakupowej firmy, w szczególności na etapie podsumowania
Otrzymanych ofert i ich oceny
Monitorowanie i usprawnianie procesu
Zakupowego w firmie m.in. poprzez kontrolę kosztów i wydatków
Prowadzenie Rejestru Postępowań zakupowych monitorowanie bieżących potrzeb zakupowych oraz w przypadku ich wystąpienia zlecanie działania innym Działom firmy
Weryfikowanie aktualnych i potencjalnych dostawców pod kątem rzetelności, dotychczasowej działalności oraz ryzyka wizerunkowego
Nasze wymagania
Co najmniej 3 letnie doświadczenie na podobnym stanowisku
Doskonałe umiejętności prowadzenia negocjacji handlowych i analizy rynku
Znajomość procesów zakupowych i logistycznych (mile widziane doświadczenie w branży lotniczej)
Znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2, pozwalająca na swobodną komunikację biznesową
Wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne pozwalające na nawiązywanie relacji biznesowych z dostawcami
Bardzo dobra umiejętność organizacji pracy
To oferujemy
Stabilne zatrudnienie w dynamicznie rozwijającej się organizacji
Możliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacji
Przyjazną i koleżeńską atmosferę pracy
Dostęp do opieki medycznej, karty MultiSport i ubezpieczenia na życie na preferencyjnych warunkach
Bilety pracownicze