Client Success & Solutions Consultant
Kim jesteśmy?
Grupa Absolvent to organizacja, która skutecznie łączy talenty z czołowymi pracodawcami na rynku pracy. Od lat jesteśmy cenieni za produkty takie jak Talent Days, Code Europe oraz Absolvent Consulting - doradztwo strategiczne w obszarze HR i EB. Pracujemy w przyjaznym, otwartym i inkluzywnym środowisku pracy!
Nasze starania zostały wielokrotnie docenione w uznanych przez świat biznesu plebiscytach, m.in. Deloitte Fast 50, Deloitte Rising Stars, ABSL Talent Leaders czy Financial Times Fastest Growing Companies. Wspólnie tworzymy miejsce, w którym możesz być sobą!
Kogo szukamy?
Szukamy osoby pełnej zaangażowania, która z pasją podchodzi do współpracy z klientami i czerpie satysfakcję z budowania relacji. Zależy nam, abyś aktywnie wspierał/a klientów w realizacji ich celów, oferując rozwiązania dopasowane do ich potrzeb.
Jako Client Success & Solutions Consultant będziesz odpowiadać za najwyższy standard obsługi, koncentrując się na wdrażaniu innowacyjnych inicjatyw, które przynoszą klientom realną wartość i wspierają ich sukces.
Twoje zadania:
- Wspieranie klientów na każdym etapie współpracy, organizowanie zadań według priorytetów, aby wszystko przebiegało sprawnie i efektywnie.
- Proaktywna komunikacja z klientami: analiza ich potrzeb, rekomendowanie dodatkowych rozwiązań oraz zapewnianie wsparcia merytorycznego i doradztwa.
- Inicjowanie usprawnień w obsłudze i budowanie długoterminowych relacji opartych na zaufaniu.
- Monitorowanie wyników i analizowanie danych w celu rekomendowania ulepszeń i zwiększania efektywności procesów.
- Wsparcie w tworzeniu i koordynacji projektów związanych z rozwojem nowych produktów.
- Współpraca z zespołami wewnętrznymi (marketing, sprzedaż, administracja, finanse) dla spójności działań i realizacji celów.
Czego oczekujemy?
- Minimum 2-3 lata doświadczenia w obszarze Customer Support, Client Success, Account Management lub pokrewnym.
- Doskonałe umiejętności komunikacyjne, także w języku angielskim na poziomie min. B2, umożliwiające swobodną współpracę z międzynarodowymi klientami.
- Predyspozycji oraz / lub doświadczenia do budowania i utrzymywania relacji z klientami oraz efektywne zarządzanie złożonymi procesami pod presją czasu.
- Proaktywne podejście, kreatywność oraz gotowość do inicjowania i wdrażania innowacyjnych rozwiązań.
Mile widziane:
- Doświadczenie w branży eventowej, HR lub pokrewnych, gdzie zrozumienie potrzeb klientów oraz szybka reakcja na zmiany są kluczowe..
- Umiejętność pracy w dynamicznym środowisku i dostosowywania się do zmieniających się priorytetów.
Co oferujemy?
- Przyjazne środowisko pracy, które doceni Twoją proaktywność oraz rolę, mającą realny wpływ na kształtowanie działań całej Grupy,
- Atrakcyjne wynagrodzenie: 6 000 - 10 000 PLN (netto przy B2B) lub 5 000 - 8 300 PLN brutto (Zlecenie / UoP) - wybór formy umowy zależy od Ciebie
- Premie wynikowe: dodatkowe wynagrodzenie premiowe za osiągnięcie wyznaczonych celów.
- Hybrydowy model pracy
- Komputer i telefon służbowy - pracujemy na Mac’ach
- Prywatne ubezpieczenie medyczne
- Dofinansowanie do karty sportowej
- Zniżki na produkty marki Apple
- Profesjonalny luz w dynamicznym i otwartym zespole, który ceni autentyczność i różnorodność.
- Dodatkowy dzień wolny na urodziny.
- Płatny urlop (również w przypadku umowy zlecenie i B2B).
Gotowy na nowe wyzwania? Dołącz do nas i pomóż kształtować przyszłość rozpoznawalnych produktów wspierających rozwój kariery zawodowej!
Zanim zaaplikujesz upewnij się, że podzielasz nasze wartości i przekonania, że:
- Jesteśmy gotowi na eksperymentowanie i testowanie nowych pomysłów, otwarci na różnorodne perspektywy.
- Dążymy do elastycznego i innowacyjnego podejścia, przy jednoczesnym podejmowaniu ryzyka.
- Stawiamy na jakość i dokładność w działaniu, unikając błędów wynikających z niedbałości.
- Cenimy efektywność i osiąganie celów, zamiast skupiać się wyłącznie na ilości czasu poświęconego na zadania.
- Uważamy, że szczera i bezpośrednia komunikacja jest kluczowa dla efektywnej współpracy.
- Dążymy do szybkiego działania i podejmowania decyzji, bez zbędnego odkładania na później.
- Szanujemy pracę i czas naszych kolegów z zespołu, starając się nie obciążać ich dodatkowymi zadaniami.
- Zależy nam na jasnym i jednoznacznym zrozumieniu celów i zadań, aby uniknąć nieporozumień.
- Bazujemy na solidnych danych i faktach, ale również ceniąc zdrowy rozsądek, nie boimy się podejmować śmiałych założeń.