baner firmy microsoft zachęcające do kursu ai

Scrolluj swobodnie lub filtruj te relacje, które najbardziej Cię interesują

Dodaj relację

Doradca Klienta

Recruitment report job category Obsługa klienta iconObsługa klientaPraca
5
Data i miejsce rozmowylistopad 2016
Czas trwania rekrutacjiDo 2 tygodni
Miejsce rekrutacjiPoznań


Opis relacji z rekrutacji

Etapy rekrutacji na doradcę klienta były 2. 1. to rozmowa telefoniczna 2. to spotkanie rekrutacyjne 1. na rozmowie telefonicznej pytania: czy dalej szukam pracy i jestem zainteresowana ich ofertą; od kiedy mogę być dyspozycyjna; czy mam jakieś pytania do nich; kiedy możemy się umówić na spotkanie; jakie mam doświadczenie w obsłudze klienta albo w sprzedaży 2. na spotkaniu rekrutacyjnym pytania: jakie mam doświadczenie; czy mam czynne prawo jazdy i lubię jeździć samochodem; czy lubię dużo mówić; czy nie mam problemu żeby się dogadywać z ludźmi; czy chce się uczyć nowych rzeczy i rozwijać; do tego informacje na jakich zasadach się u nich zatrudnia ludzi


Ilość etapów rekrutacji2

Rozmowa przez telefon
Spotkanie w firmie

Dodano1.02.2017

Doradca Klienta

Recruitment report job category Obsługa klienta iconObsługa klientaPraca
4
Data i miejsce rozmowysierpień 2016
Czas trwania rekrutacjiDo 2 tygodni
Miejsce rekrutacjiGdynia


Opis relacji z rekrutacji

Oczekują bardziej zaangażowania niż doświadczenia. Stawiają na ludzi, którzy mają zapał do pracy i to czuć od samego początku rekrutacji. Nawet wcześniej już jak się czyta ogłoszenie o pracę. Z rozmowy telefonicznej i spotkania u nich wynikało, że szukają właśnie takich ludzi. Ja miałem doświadczenie, ale byłem pod ścianą i zależało mi żeby szybko znaleźć pracę. Tutaj się nie dostałem, ale rekrutacja była ok. Pytania: - doświadczenie - jak już je miałem to mnie zapytali - prawo jazdy - czy jest czynne i czy się lubi jeździć - dyspozycyjność - w tym też kiedy się może zacząć pracę - znajomość programów z pakietu Office - oczekiwania własne


Ilość etapów rekrutacji2

Rozmowa przez telefon
Spotkanie w firmie

Dodano25.11.2016

Doradca klienta

Recruitment report job category Obsługa klienta iconObsługa klientaPraca
5
Data i miejsce rozmowymarzec 2016
Czas trwania rekrutacjiDo 2 tygodni
Miejsce rekrutacjiWrocław


Opis relacji z rekrutacji

Wysłałam swoje CV do Capital Service i nie powiem, ucieszyłam się, że oddzwonili. Wtedy intensywnie szukałam pracy, bo kończył mi się okres wypowiedzenia i nie chciałam zostać na lodzie. Pierwszą rozmowę przeprowadzili przez telefon. Pierwsze pytanie - czy dalej jestem zainteresowana? Oprócz tego kiedy mogę zacząć? Czy mam prawo jazdy, bo nie wpisałam tego do CV i gdzie wcześniej pracowałam/ co robiłam? Ostatnia rzecz - zaproszenie na spotkanie. Spotkanie indywidualne miałam z 2 osobami z Capitala. Pytań wiadomo więcej, ale też jakie mam doświadczenie? Czy umiem i lubię jeździć autem? Czy pracowałam wcześniej w sprzedaży/ miałam kontakt z klientem? Czego oczekuję od tej pracy? Jakie są trzy moje największe zalety? Czy umiem obsługiwać pakiet Office? Kilka dni później dostałam informację o wynikach rekrutacji


Ilość etapów rekrutacji2

Rozmowa przez telefon
Spotkanie w firmie

Dodano1.06.2016

doradca klienta

Recruitment report job category Obsługa klienta iconObsługa klientaPraca
5
Data i miejsce rozmowygrudzień 2015
Czas trwania rekrutacjiDo 2 tygodni
Miejsce rekrutacjiWarszawa


Opis relacji z rekrutacji

Cóż, to nie była nigdy praca moich marzeń, ale zarabiać trzeba ;) więc się wybrałam na taką rozmowę, mimo wcześniejszych uprzedzeń. Na miejscu wszystko się zaczęło trochę inaczej układać, kierownik opowiedział mi o tym, jak firma funkcjonuje i co by miało należeć do moich obowiązków. Do tego było kilka pytań o moje doświadczenie, o studia, o angielski, zainteresowania. Właściwie żadne pytanie nie wybiegło poza CV co mnie w sumie ucieszyło, nie ulubię udziwnionych rozmów. Wszystko się odbyło profesjonalnie i na poziomie, a rekruter mnie niczym nie zaskoczył, także oceniam pozytywnie.


Ilość etapów rekrutacji1

Spotkanie w firmie

Dodano21.01.2016