baner firmy microsoft zachęcające do kursu ai

Scrolluj swobodnie lub filtruj te relacje, które najbardziej Cię interesują

Dodaj relację

Specjalista ds. Obsługi Klienta

Recruitment report job category Obsługa klienta iconObsługa klientaPraca
4
Data i miejsce rozmowystyczeń 2017
Czas trwania rekrutacjiDo 2 tygodni
Miejsce rekrutacjiSzczecin


Opis relacji z rekrutacji

Bardzo przyjemna rozmowa, do której nie mam żadnego "ale". Był czas na pytania z ich strony i na z mojej. Jak chciałam się czegoś dowiedzieć to nie było problemu odpowiadali wprost. Z mojej strony się dowiedzieli gdzie pracowałam na obsłudze klienta i dlaczego chcę nadal pracować w takim charakterze i w ich firmie. Jaką mam znajomość worda i excela, jak sobie radzę z urządzeniami biurowymi, od kiedy jestem dyspozycyjna i czego oczekuję od pracodawcy. Fajnie mieć swoje pytania na temat firmy było widać, że ich oczekują. Druga fajna rzecz, że dają feedback po zakończeniu rekrutacji i można się od nich dowiedzieć jaka jest decyzja nawet jak jest odmowna.


Ilość etapów rekrutacji1

Spotkanie w firmie

Dodano24.03.2017