baner firmy microsoft zachęcające do kursu ai

Scrolluj swobodnie lub filtruj te relacje, które najbardziej Cię interesują

Dodaj relację

konsultant ds. telefonicznej obsługi klienta

Recruitment report job category Obsługa klienta iconObsługa klientaPraca
4
Data i miejsce rozmowysierpień 2015
Czas trwania rekrutacjiDo 2 tygodni
Miejsce rekrutacjiŁódź


Opis relacji z rekrutacji

Tak na dobrą sprawę to nie mają prawie żadnych wymagań. CV wysyła się w ciemno chyba nawet żadnego ogłoszenia nie było. Bynajmniej ja sobie nie przypominam żebym na coś trafiła. Zapraszają na rozmowę jak mają akurat wolne miejsce. Mnie zaprosili, byłam i ok. Rozmowa na spokojnie bez stresu. Pytają się jakie się ma doświadczenie na call center i jak się ma doświadczenie to co się robiło. Zapytali jeszcze czy znam podstawowe pojęcia typu kredyt czy wiem co to jest. Wystarczy wytłumaczyć własnymi słowami. Miałam powiedzieć kiedy mogę zacząć i jak mi się wydaje co będę konkretnie robić. Nic więcej tak naprawdę


Ilość etapów rekrutacji1

Spotkanie w firmie

Dodano18.11.2015

Konsultant

Recruitment report job category Obsługa klienta iconObsługa klientaPraca
4
Data i miejsce rozmowylipiec 2015
Czas trwania rekrutacjiDo 2 tygodni
Miejsce rekrutacjiŁódź


Opis relacji z rekrutacji

Nie wiem czy nie byliśmy na tej samej rekrutacji tak patrząc po datach. Inna sprawa jest taka, że ta firma podobno rekrutuje non stop. Tak słyszałam już po tym jak byłam na tej rozmowie, gdzieś w trakcie gadania ze znajomymi wyszło, że oni cały czas mają informacje, że kogoś szukają. Nie wiem czy teraz też, bo nie zaglądam do nich na stronę. O rozmowie mogę powiedzieć tyle, że była krótka szybka i na temat. Co robiłam wcześniej, czemu chcę pracować tutaj, co wiem na temat pożyczek, dlaczego call center, kiedy mogę zaczynać i w jakim wymiarze godzin mogę pracować. Szybko odpowiadają po wysłaniu CV i za to plus.


Ilość etapów rekrutacji1

Spotkanie w firmie

Dodano23.09.2015