baner firmy microsoft zachęcające do kursu ai

Scrolluj swobodnie lub filtruj te relacje, które najbardziej Cię interesują

Dodaj relację

Specjalista ds. Obsługi Klienta w Dziale Medycznym

Recruitment report job category Obsługa klienta iconObsługa klientaPraca
4
Data i miejsce rozmowypaździernik 2016
Czas trwania rekrutacjiDo 2 tygodni
Miejsce rekrutacjiWarszawa


Opis relacji z rekrutacji

Rozmowa - prowadzona przez HR i szefa działu, przekazanie informacji o firmie, dziale, stanowisku, pytania na temat wybranych rzeczy z cv na przykład doświadczenia, znajomości branży, wykształcenia, przetestowanie znajomości angielskiego Bardzo mi pasowało, że wszystkiego udało się o nich dowiedzieć, że ma się po rozmowie cały obraz sytuacji na temat firmy. Ma się też poczucie, że oni mają zebrane wszystkie potrzebne informacje żeby podjąć decyzję. A jednocześnie rozmowa nie była nawet trochę stresująca.


Ilość etapów rekrutacji2

Spotkanie w firmie
Rozmowa w języku obcym

Dodano25.01.2017

Specjalista ds. Obsługi Klienta

Recruitment report job category Obsługa klienta iconObsługa klientaPraca
4
Data i miejsce rozmowywrzesień 2016
Czas trwania rekrutacjiDo 2 tygodni
Miejsce rekrutacjiWarszawa


Opis relacji z rekrutacji

Na stronie opisują skomplikowaną rekrutację, ale ja byłam na jednej jedynej rozmowie. Nic więcej o innych częściach mi nie wiadomo. I tak była mowa o: -> moim doświadczeniu w zawodzie związanym z obsługą klienta i sprzedażą -> umiejętnościach obsługi pakietu Office -> znajomości języka angielskiego -> dyspozycyjności i momentu rozpoczęcia pracy -> wiedzy na temat branży assistance -> oczekiwaniach na temat pracy i wynagrodzenia Wydaje mi się, że wszystko zostało powiedziane już na tej jednej rozmowie stąd nie wiem po co mieliby robić kolejne etapy.


Ilość etapów rekrutacji1

Spotkanie w firmie

Dodano8.12.2016

Konsultant ds. Obsługi Klienta w Dziale Assistance

Recruitment report job category Obsługa klienta iconObsługa klientaPraca
5
Data i miejsce rozmowymaj 2016
Czas trwania rekrutacjiDo 2 tygodni
Miejsce rekrutacjiWarszawa


Opis relacji z rekrutacji

Mi się podobało na rekrutacji do Europ Assistance. Wszystko profesjonalnie przeprowadzone nie ma się do czego przyczepić. Byłam tam na jednej rozmowie, gadałam z dwiema osobami, czyli standardowo. Sporo opowiadali jak wygląda praca u nich itp. Pytali mnie na przykład gdzie wcześniej pracowałam na call center, jakie studia kończę, czemu chcę u nich pracować, czy radzę sobie z obsługą komputera a zwłaszcza programów z pakietu Office, czym się interesuje, ile chce zarobić, kiedy mogę zacząć i sprawdzali czy sobie radzę z angielskim. Moim zdaniem nie było stresująco jedyny stres to może być ta rozmowa po angielsku a cała reszta to typowa kwalifikacja.


Ilość etapów rekrutacji2

Spotkanie w firmie
Rozmowa w języku obcym

Dodano22.06.2016

Koordynator Pomocy Medycznej

Recruitment report job category Zdrowie iconZdrowiePraca
4
Data i miejsce rozmowyluty 2016
Czas trwania rekrutacjiDo 2 tygodni
Miejsce rekrutacjiWarszawa


Opis relacji z rekrutacji

W Europ Assistance byłem na rozmowie w lutym tego roku. Rekruterka miała bardzo profesjonalne podejście do mnie jako do kandydata. Zadawała głównie sensowne pytania, a samo spotkanie trwało tyle, ile standardowa kwalifikacja powinna, czyli około 30 minut. Odpowiadałem na pytania o poprzednie doświadczenia zapisane w CV, o to kim dla mnie jest trudny klient i jak sobie z takimi radzę, czy kiedykolwiek byłem za granicą a jeśli tak to gdzie, jakie są moje zainteresowania, jak spędzam wolny czas, co uważam za swój największy sukces a co za swoją największą porażkę. Plus ile chciałbym zarabiać, dlaczego rezygnuję z obecnego wtedy stanowiska i jaki mam okres wypowiedzenia. Dodatkowo jeszcze trzeba być przygotowanym na rozmowę po angielsku. Głównie pytania nawiązujące do wcześniej uzyskanych informacji.


Ilość etapów rekrutacji2

Spotkanie w firmie
Rozmowa w języku obcym

Dodano13.05.2016