baner firmy microsoft zachęcające do kursu ai

Scrolluj swobodnie lub filtruj te relacje, które najbardziej Cię interesują

Dodaj relację

Specjalista ds. obsługi klienta

Recruitment report job category Obsługa klienta iconObsługa klientaPraca
4
Data i miejsce rozmowywrzesień 2014
Czas trwania rekrutacjiDo 2 tygodni
Miejsce rekrutacjiWarszawa


Opis relacji z rekrutacji

Że tak powiem to jest stara sprawa. Na tej rekrutacji byłam całe wieki temu jak tak teraz o tym myślę. Prawdopodobnie ich system rekrutowania się nie zmienił, więc może ktoś skorzysta i na coś mu się ta moja wypowiedź przyda. Otóż na pewno trzeba się nastawić na rozmowę kwalifikacyjną. A dokładniej to na to, żeby się nie stresować, odpowiadać na spokojnie. Nie pamiętam pytań, więc nie mogły być dziwne czy kontrowersyjne. Pewnie jak zawsze doświadczenie, zarobki, czas rozpoczęcia pracy. Nie wykonywali dodatkowych testów, tych modnych teraz assessment center ani innych elementów w tym stylu. Tylko i wyłącznie rozmowa, więc lepiej odpowiadać sensownie jak komuś zależy na zdobyciu tej pracy ;)


Ilość etapów rekrutacji1

Spotkanie w firmie

Dodano23.12.2014