baner firmy microsoft zachęcające do kursu ai

Scrolluj swobodnie lub filtruj te relacje, które najbardziej Cię interesują

Dodaj relację

Customer Service Executive

Recruitment report job category Obsługa klienta iconObsługa klientaPraca
5
Data i miejsce rozmowyczerwiec 2015
Czas trwania rekrutacjiDo 2 tygodni
Miejsce rekrutacjiKraków


Opis relacji z rekrutacji

Na początek weryfikowali moją znajomość języków przez telefon. Najpierw angielski - trzeba było odpowiedzieć na parę pytań. Później niemiecki - wcześniej ustalali ze mną termin kiedy mogę dłużej pogadać. Pytania w trakcie tych rozmów były jak standardowe rekrutacyjne. Mogę pracować pod presją czasu? Pracowałem wcześniej przy obsłudze klienta? Umiem robić kilka rzeczy na raz? Mogę pracować na zmiany? Lubię podróżować? Kiedy mogę zacząć pracę? Ile chce zarobić? Opowiedz coś o sobie. Czym się interesujesz? Z pisaniem po angielsku / niemiecku radzisz sobie tak dobrze jak z mówieniem? Jak przeszedłem przez dwie rozmowy sprawdzające byłem jeszcze na spotkaniu. Spotkanie z pytaniami praktycznie takimi samymi. Tylko plus omówienie warunków.


Ilość etapów rekrutacji3

Rozmowa przez telefon
Spotkanie w firmie
Rozmowa w języku obcym

Dodano27.07.2015