baner firmy microsoft zachęcające do kursu ai

Scrolluj swobodnie lub filtruj te relacje, które najbardziej Cię interesują

Dodaj relację

Konsultant ds. Obsługi Klienta

Recruitment report job category Obsługa klienta iconObsługa klientaPraca
3
Data i miejsce rozmowygrudzień 2015
Czas trwania rekrutacjiDo 2 tygodni
Miejsce rekrutacjiKraków


Opis relacji z rekrutacji

Bardzo typowa rozmowa kwalifikacyjna na stanowisko konsultanta. Najpierw rozmowa przez telefon z pytaniami dlaczego do nas, jakie masz doświadczenie, czy nadal szukasz pracy i czy chcesz pracować z nami. Na koniec zapraszają na rozmowę w firmie. Tutaj bardzo standardowo, ale też bardzo miło. Początek to trochę informacji o sposobie funkcjonowania działu, oczekiwaniach wobec konsultantów, warunkach oferowanych przez ITI. Później o mnie - co robiłam do tej pory, jak wyglądała moja praca na poprzednich stanowiskach, dlaczego rezygnuje z obecnej pracy, jak się czuję w kontakcie bezpośrednim z klientem itp. Końcówka to prosta scenka sprzedażowa na zasadzie "przekonaj klienta, że tutaj dostanie dobry produkt". Sympatyczna improwizacja, ale nie wymagają nie wiadomo czego.


Ilość etapów rekrutacji2

Spotkanie w firmie

Dodano9.02.2016