Customer Care Associate
Ogólne wrażenia
5
Data i miejsce rozmowystyczeń 2017
Czas trwania rekrutacjiDo 2 tygodni
Miejsce rekrutacjiKraków
Opis relacji z rekrutacji
Oferta pracy była dla osób z dwoma językami w dodatku rekrutacja należała do skomplikowanych pod względem ilości etapów - po aplikacji jak się przeszło przez ich weryfikację CV przechodziło się przez rozmowę telefoniczną; już na początku tak bardzo prosto nie było - po rozmowie mnie zaprosili na testy m.in. językowe z angielskiego i mojego wybranego języka - po testach była taka w 100% z prawdziwego zdarzenia rozmowa kwalifikacyjna Podczas moich rozmów pytania zahaczały o wszystko co było zawarte w ogłoszeniu o pracę i w CV. Podstawowe rzeczy jak doświadczenie, te języki, MS Office, oczekiwania, dyspozycyjność. W pytaniach nie wykraczali raczej poza te podstawy.
Ilość etapów rekrutacji4
Rozmowa przez telefon
Testy specjalistyczne
Spotkanie w firmie
Rozmowa w języku obcym
