baner firmy microsoft zachęcające do kursu ai

Scrolluj swobodnie lub filtruj te relacje, które najbardziej Cię interesują

Dodaj relację

Doradca klienta

Recruitment report job category Obsługa klienta iconObsługa klientaPraca
5
Data i miejsce rozmowypaździernik 2019
Czas trwania rekrutacjiDo 2 tygodni
Miejsce rekrutacjiToruń


Opis relacji z rekrutacji

Spotkanie odbyło sie w punkcie Play. Prowadziła je sympatyczna pani. Wspolnie przeanalizowałyśmy moje CV. Zapytała rownież jak moim zdaniem wyglada dzien pracy w punkcie Play. Wszystko skrupulatnie wyjaśniła oraz rozpisała. Odpowiedz czy przechodza do kolenego etapu rekrutacji nastąpiła po dwóch dniach. Niestety w miedzyczasie podjełam inna prace z ktorej szybko zrezygnowałam. Po dzis dzien bardzo tego żałuje.


Ilość etapów rekrutacji1

Rozmowa przez telefon
Spotkanie w firmie

Dodano4.01.2020

Specjalista do spraw sprzedaży

Recruitment report job category Sprzedaż iconSprzedażPraca
3
Data i miejsce rozmowypaździernik 2019
Czas trwania rekrutacjiDo 2 tygodni
Miejsce rekrutacjiWągrowiec


Opis relacji z rekrutacji

Po wysłaniu cv przez olx otrzymałam telefon z zaproszeniem na rozmowę. Na miejscu dwóch panów - jeden do przeprowadzenia rozmowy, notabene mało sympatyczny, drugi siedzący w kącie i obserwujący mnie jak drapieżnik ofiarę. Pytania typu: jak sobie pani wyobraża dzień w pracy, czy woli pani ocenianie indywidualne czy grupowe, dociekanie dlaczego akurat takie, ile bym chciała zarabiać, dociekanie dlaczego akurat tyle, mnóstwo pytań o poprzednią pracę, znowu wręcz dociekanie. Dla mnie na minus, więc kolejnego telefonu od Pana nawet nie odebrałam.


Ilość etapów rekrutacji1

Rozmowa przez telefon
Spotkanie w firmie

Dodano11.12.2019

obsługa klienta

Recruitment report job category Obsługa klienta iconObsługa klientaPraca
5
Data i miejsce rozmowymarzec 2018
Czas trwania rekrutacjiDo 2 tygodni
Miejsce rekrutacjiKraków


Opis relacji z rekrutacji

W sumie raczej prosta rozmowa, a na pewno dosyć standardowa. Raczej nic mnie nie zaskoczyło, bo wszystkie pytania były dosyć przewidywalne. Najpierw jak to zwykle bywa wysłałam swoje CV, a oni oddzwonili i zaprosili mnie na spotkanie z kimś od nich z firmy. Przyjechałam na miejsce, gdzie powitała mnie miła pani. Widać było, że ma takie pozytywne nastawienie, więc od razu trochę mniej się denerwowałam. No i potem zaczęła mi zadawać różne pytania, o zainteresowania, doświadczenie, jak wyobrażam sobie pracę w Play, czy lubię rozmowy z klientami, gdzie się widzę za kilka lat itd. W zasadzie nic skomplikowanego. I oczywiście była też scenka sprzedażowa, ale to też można się było tego spodziewać, więc byłam na to przygotowana. Po wszystkim obiecali, że odezwą się za jakiś czas i faktycznie zadzwonili i powiedzieli, że się dostałam.


Ilość etapów rekrutacji1

Spotkanie w firmie

Dodano5.06.2018

Konsultant Sprzedaży

Recruitment report job category Obsługa klienta iconObsługa klientaPraca
4
Data i miejsce rozmowyluty 2017
Czas trwania rekrutacjiDo 2 tygodni
Miejsce rekrutacjiWrocław


Opis relacji z rekrutacji

Rozmowa niespecjalnie krótka, ale bardzo w temacie przyszłej pracy. Całość przeanalizowana i przegadana tak jak być powinna. Wychodzi się z myślą, że wiadomo o co chodzi jak będzie wyglądała praca, czego się spodziewać jak się podejmie decyzję o rozpoczęciu pracy. Czego można się spodziewać z pytań - > z mojego doświadczenia z Play wynika, że pytań o doświadczenie, sprzedaż, obsługę klienta, dyspozycyjność do pracy w weekendy oraz o oczekiwania. Ogólnie -> O.K.


Ilość etapów rekrutacji1

Spotkanie w firmie

Dodano10.05.2017

Młodszy Specjalista ds. Kontroli Jakości Rozmów Telefonicznych

Recruitment report job category Obsługa klienta iconObsługa klientaPraca
4
Data i miejsce rozmowygrudzień 2016
Czas trwania rekrutacjiDo 2 tygodni
Miejsce rekrutacjiWarszawa


Opis relacji z rekrutacji

Trzeba przyznać, że nazwa tego stanowiska to jest co nieco długa :D Ale rekrutacja już tak długa nie była. Tylko zwyczajna rozmowa przez telefon tak na początek i spotkanie już dłuższe w biurze. Mimo to zdążyłem się wszystkiego dowiedzieć co proponują itp. Dużo wiedziało się po samym ogłoszeniu. Tam dokładnie wypisują np. benefity. Na rozmowie można tyle tylko, że porozmawiać o finansach i dokładnie wywiedzieć się o zakresie obowiązków. Przy pytaniach pojawiło się u mnie to co zawsze typu doświadczenie, komunikatywność, oczekiwania, zakres obowiązków wcześniej w poprzednich pracach itp. Tutaj ciężko czymkolwiek zaskoczyć człowieka.


Ilość etapów rekrutacji2

Rozmowa przez telefon
Spotkanie w firmie

Dodano16.02.2017

Młodszy Specjalista ds. Reklamacji

Recruitment report job category Obsługa klienta iconObsługa klientaPraca
5
Data i miejsce rozmowypaździernik 2016
Czas trwania rekrutacjiDo 2 tygodni
Miejsce rekrutacjiWarszawa


Opis relacji z rekrutacji

Jak się starałem dostać na stanowisko mł. specjalisty ds. reklamacji to miałem rozmowę telefoniczną i spotkanie. Na tej telefonicznej to najwięcej musiałem powiedzieć o doświadczeniu - co robiłem, gdzie, jak i kiedy. Najważniejsze chyba było doświadczenie w obsłudze klienta - na tym najbardziej się skupili. Na spotkaniu znowu musiałem powtórzyć to co powiedziałem wcześniej. Do tego opowiedzieć o swoich zaletach i wadach, które mogą mi pomagać w tej pracy. O tym czy lubię i dlaczego kontakt z klientem, czy potrafię bez problemu i poprawnie pisać oraz jakie mam oczekiwania, na czym mi zależy w pracy, co mnie motywuje do dalszego dawania z siebie jak najwięcej. O wynikach informują dość szybko


Ilość etapów rekrutacji2

Rozmowa przez telefon
Spotkanie w firmie

Dodano3.12.2016

Konsultant ds. Sprzedaży

Recruitment report job category Sprzedaż iconSprzedażPraca
4
Data i miejsce rozmowywrzesień 2016
Czas trwania rekrutacjiDo 2 tygodni
Miejsce rekrutacjiWrocław


Opis relacji z rekrutacji

W moim przypadku 1. spotkanie w grupie, zadania trzeba robić przy wszystkich i te wykonywane pojedynczo się przedstawia przed wszystkimi co mnie stresowało a oprócz tego były zadania grupowe 2. wypełnienie formularza ze wszystkimi informacjami o Tobie i o Twoich oczekiwaniach wpisuje się też ile chce się minimum zarabiać 3. tzw. PlayLife, czyli scenka sprzedażowa połączona z krótką rozmową z przyszłym szefem Na PlayLife zapytali się mnie o wcześniejsze prace i kiedy mogę zaczynać. Scenkę trzeba odegrać na zasadzie sprzedaży i doradzania klientowi.


Ilość etapów rekrutacji2

Spotkanie w firmie
Assessment Centre

Dodano26.10.2016

Konsultant

Recruitment report job category Obsługa klienta iconObsługa klientaPraca
4
Data i miejsce rozmowyluty 2016
Czas trwania rekrutacjiDo 2 tygodni
Miejsce rekrutacjiWarszawa


Opis relacji z rekrutacji

Rekrutacja miała 3 etapy. Najpierw takie typowe AC, mieliśmy zadania do zrobienia w grupie i tego typu rzeczy. Później każdy wypełniał kwestionariusz osobowy, tam było trzeba uzupełnić doświadczenie i inne takie. Do tego napisać ile by się chciało zarabiać. Podczas drugiego etapu jest spotkanie z kierownikiem salonu i scenka sprzedażowa, w sumie prosta. A po tym dzwonią i informują o wyniku rekrutacji, mi się udało ;)


Ilość etapów rekrutacji3

Rozmowa przez telefon
Spotkanie w firmie
Assessment Centre

Dodano9.05.2016

Obsługa klienta

Recruitment report job category Obsługa klienta iconObsługa klientaPraca
4
Data i miejsce rozmowywrzesień 2015
Czas trwania rekrutacjiDo 2 tygodni
Miejsce rekrutacjiWarszawa


Opis relacji z rekrutacji

Moja rozmowa była w sumie typowa. Najpierw był jakiś test kompetencji, który musiałam wypełnić. Później rozmowa z bardzo miłą panią, która dopytała o wszystkie ważne rzeczy z CV czyli wykształcenie i doświadczenie, czym się interesuję, czego się nauczyłam w poprzedniej pracy i tego typu rzeczy. Później jeszcze pani poprosiła o odegranie scenki sprzedażowej, ona była klientką, a ja sprzedawałam usługi Playa. Śmiesznie to nawet wyszło ;) Pracę dostałam więc chyba wypadłam dobrze.


Ilość etapów rekrutacji1

Spotkanie w firmie

Dodano7.12.2015

Obsługa sieci sprzedaży

Recruitment report job category Obsługa klienta iconObsługa klientaPraca
4
Data i miejsce rozmowykwiecień 2015
Czas trwania rekrutacjiDo 2 tygodni
Miejsce rekrutacjiKraków


Opis relacji z rekrutacji

Oni chyba na każde stanowisko każą wypełniać te kwestionariusze. W każdym razie na początku dają do wypełnienia taki formularz, gdzie trzeba uzupełnić dane, wykształcenie, doświadczenie inne rzeczy typu ile chcesz zarabiać. Później jest przedstawienie przez prowadzącego charakterystyki stanowiska, a później ludzie losowali pytania i trzeba było odpowiedzieć tak przy wszystkich. A pytania dosyć… abstrakcyjne, zupełnie nie związane z pracą. Później jeszcze praca w grupach. A na koniec rozmowa indywidualna, podczas której dopytywali jeszcze o jakieś szczegóły.


Ilość etapów rekrutacji3

Spotkanie w firmie
Assessment Centre

Dodano27.07.2015

Specjalista ds. Obsługi Klienta

Recruitment report job category Obsługa klienta iconObsługa klientaPraca
5
Data i miejsce rozmowysierpień 2014
Czas trwania rekrutacjiDo 2 tygodni
Miejsce rekrutacjiWarszawa


Opis relacji z rekrutacji

Bardzo specyficzna rekrutacja, chyba najbardziej specyficzna na jakiej byłam. Nie pamiętam tak dokładnie tych zadań z Assessment Center o ile można tak nazwać ten etap. W każdym razie - zbierają wyselekcjonowanych kandydatów, zadają pytania plus robią zadania w grupach (więc tak typowo jak na AC). Tylko te pytania i zadania to nie są takie standardowe co robiłaś do tej pory, co studiujesz, czym się interesujesz itp. Pamiętam jedno zadanie - opisz jakąś zabawną sytuację, z którą ostatnio miałaś styczność albo zadania co byście jako grupa zrobili, gdybyście byli na bezludnej wyspie i coś by się tam wydarzyło Nie jestem przekonana, że to dobry sposób rekrutowania, ale może oni coś wyciągają z tego wszystkiego o kandydatach.


Ilość etapów rekrutacji2

Spotkanie w firmie
Assessment Centre

Dodano16.10.2014

Praktyki w Departamencie Zarządzania i Utrzymania Sieci

Recruitment report job category IT iconITPraktyka / Staż
5
Data i miejsce rozmowyczerwiec 2012
Czas trwania rekrutacjiDo 2 tygodni
Miejsce rekrutacjiPoznań


Opis relacji z rekrutacji

Na samym początku ubiegając się o praktyki w Play musiałem wysłać CV i napisać ładny list motywacyjny. Akurat jak ja szukałem praktyk, potrzebowali osób po uczelniach technicznych. Dlatego też postanowiłem spróbować swoich sił. Play ze swojej strony postawili kilka wymagań. Preferowali studentów kierunków w branży informatyki i telekomunikacji. Ważne też by znać język angielski. Na rozmowie nieoczekiwanie, z zaskoczenia zadano mi 2-3 pytania ogólne po angielsku. Lepiej zachować czujność ;) Play zaznaczyło na wstępie, ze potrzebuje ludzi mających jakieś pojęcie o podstawach architektury sieci GSM i UMTS. Cała rozmowa przebiegała w trzech etapach. Pytania ogólne. O doświadczenie, o studia, o zainteresowania. Drugi etap. Znajomość języka Trzeci etap: wiedza z zakresu telekomunikacji. I padły pytania orientacyjne, czy wiem, o co chodzi. A i jeszcze zapytano mnie, dlaczego akurat chce być praktykantem w firmie PLAY? Do odbycia praktyk przekonały mnie elastyczne godziny, bo można sobie ustawić pracę, pod zajęcia na uczelni. Plusem stażowania w Playu jest spora ilosc szkoleń. Jeśli ktoś chce zdobyć solidne doświadczenie, to gorąco polecam, bo można posiąść wiedzę z zakresu sieci komórkowej, szczególnie o protokołach sygnalizacji SS7 Praktyki trwają 3 miesiące, i są bezpłatne. Ale wydaje mi się, ze warto, bo istnieje duża szansa zatrudnienia.


Ilość etapów rekrutacji1

Spotkanie w firmie
Rozmowa w języku obcym

Dodano4.09.2012