baner firmy microsoft zachęcające do kursu ai

Scrolluj swobodnie lub filtruj te relacje, które najbardziej Cię interesują

Dodaj relację

Customer Services Agent -Italian Speaker (Contact Centre Wroclaw)

Recruitment report job category Inne iconInnePraca
5
Data i miejsce rozmowyluty 2023, online
Czas trwania rekrutacjiOd 2 tygodni do miesiąca
Miejsce rekrutacjiWarszawa


Opis relacji z rekrutacji

Cieszę się, że mogłem podzielić się moimi umiejętnościami i doświadczeniem z zespołem.


Ilość etapów rekrutacji3

Rozmowa przez telefon
Testy online
Case study

Pytania z rekrutacji

1Jakie kroki podjąłeś w celu rozwinięcia swoich umiejętności w ostatnim roku?

Dodano26.03.2023

Customer Service Agent

Recruitment report job category Obsługa klienta iconObsługa klientaPraca
3
Data i miejsce rozmowystyczeń 2016
Czas trwania rekrutacjiDo 2 tygodni
Miejsce rekrutacjiWrocław


Opis relacji z rekrutacji

Zaczęło się od rozmowy telefonicznej sprawdzającej znajomość języków. Miałam mówić najpierw po angielsku, a później po włosku. Słabo pamiętam tę rozmowę, ale zdaje się, że pytali o doświadczenie w CC, zainteresowania i chęć do pracy zmianowej. Bardziej to miało sprawdzać umiejętności językowe niż jakoś zaprezentować mnie. Nie wiem czy zawsze dwa języki są na jednej rozmowie, bo gdzieś czytałam, że często na rozmowę w drugim języku umawiają się osobno. Potem byłam u nich na spotkaniu rekrutacyjnym. Z jednej strony ja mówiłam o sobie i o tym, co mam w CV, z drugiej oni mówili o firmie i o tym, co oferują kandydatom do obsługi klienta. Było bardzo sympatycznie, widać, że rzeczywiście są zainteresowani rozmową a nie ziewają co chwila i patrzą na zegarki.


Ilość etapów rekrutacji3

Rozmowa przez telefon
Spotkanie w firmie
Rozmowa w języku obcym

Dodano15.03.2016

Customer Service Agent

Recruitment report job category Obsługa klienta iconObsługa klientaPraca
4
Data i miejsce rozmowystyczeń 2016
Czas trwania rekrutacjiDo 2 tygodni
Miejsce rekrutacjiWrocław


Opis relacji z rekrutacji

Rekrutacja ma 2 etapy i u mnie przeciągnęła się na dobrych kilka dni. Pierwszego dnia była rozmowa telefoniczna po angielsku, takie standardowe sprawdzanie umiejętności swobodnej rozmowy. Jak zdążyłam odłożyć słuchawkę, to od razu był kolejny telefon i sprawdzali drugi język. Na drugim etapie był ten cały assessment center: baaaardzo długo to trwało, sprawdzali na ćwiczeniach grupowych takie podstawowe rzeczy jak komunikatywność, współpraca z innymi itp. Trochę nas wymęczyli, ale było bardzo miło, ekipa Qataru do wszystkiego podchodziła z uśmiechem. Na koniec jeszcze rozmowa z menadżerami, już bez reszty grupy. A tam, wiadomo, takie najzwyczajniejsze pytania jak się zadaje zawsze, dlaczego chcę tam pracować, co mnie skłoniło do aplikowania, jak sobie wyobrażam tę pracę. Cały czas wszystko bardzo miło i profesjonalnie.


Ilość etapów rekrutacji2

Rozmowa przez telefon
Testy specjalistyczne
Spotkanie w firmie
Rozmowa w języku obcym

Dodano12.02.2016