Staż w Dziale Należności
Opis relacji z rekrutacji
Rozmowa była dla mnie inspirująca, ponieważ dowiedziałem się o wielu możliwościach rozwoju kariery w tej firmie.

Scrolluj swobodnie lub filtruj te relacje, które najbardziej Cię interesują
Rozmowa była dla mnie inspirująca, ponieważ dowiedziałem się o wielu możliwościach rozwoju kariery w tej firmie.
1 Wysłanie aplikacji (CV) 2 Rozmowa telefoniczna - krótkie informacje związane z doświadczeniem, oczekiwaniami, angielskim, dyspozycyjnością 3 Rozmowa w siedzibie firmy - głównie na temat doświadczenia, prawa żywnościowego, wiedzy na temat tego jak się znakuje produkty spożywcze, studiów, wynagrodzenia, momentu ewentualnego rozpoczęcia pracy Sprawdzają poziom znajomości angielskiego. Wszystkie rozmowy są prowadzone w fajnej, miłej atmosferze. Pracy nie dostałem, ale jakby jeszcze raz mieli takie stanowisko wolne to za jakiś czas spróbuję ponownie.
Rekrutacja wbrew pozorom należy do tych skomplikowanych. Po rozmowie przez telefon przychodzi rozmowa na miejscu a później jak się ktoś dostanie to jeszcze druga część też na miejscu -> łącznie rozmów/spotkań 3. -> można się spodziewać: rozmowy po angielsku sprawdzającej poziom znajomości języka, wymagają komunikatywnej znajomości i sprawdzają czy faktycznie tak jest -> pytania: związane z wykształceniem, własnymi oczekiwaniami, momentem kiedy się może rozpocząć pracę, znajomością standardów, dyspozycyjnością i chęcią do wyjazdów służbowych (podkreślają, że będą częste)
W SGS przeszedłem w sumie przez trzy rozmowy, telefoniczną i dwie na miejscu. Telefoniczna weryfikowała informacje zawarte w moim CV i sprawdzała, jak sobie radzę z angielskim. Nie było to trudne, wystarczyło odpowiedzieć na parę pytań w tym języku. Dwie kolejne rozmowy na miejscu - pierwsza była ogólną opowieścią o mnie, o moich zainteresowaniach, wadach i zaletach, o poprzednich miejscach zatrudnienia, o możliwościach wyjazdów służbowych i nadgodzin, o mojej motywacji do pracy u nich i to w takim a nie innym zawodzie. Druga bardziej dotyczyła oczekiwań moich wobec firmy i firmy wobec mnie. Rozmawialiśmy np. o oczekiwaniach finansowych, dyspozycyjności znowu nawiązując do tych dodatkowych obowiązków na tym stanowisku, o tym czego ja oczekuję po tej pracy, jaka jest u nich polityka kadrowa itp.