baner firmy microsoft zachęcające do kursu ai

Scrolluj swobodnie lub filtruj te relacje, które najbardziej Cię interesują

Dodaj relację

Specjalista Helpdesk

Recruitment report job category IT iconITPraca
4
Data i miejsce rozmowypaździernik 2016
Czas trwania rekrutacjiDo 2 tygodni
Miejsce rekrutacjiStryków


Opis relacji z rekrutacji

W trakcie rozmowy kwalifikacyjnej testowali znajomość i angielskiego i niemieckiego. Samo ogłoszenie z tego co kojarzę to niewiele wyjaśniało. Chcieli tylko kogoś z tymi dwoma językami kto jest komunikatywny i cokolwiek ogarnia z komputerami. Dopiero na rozmowie wyjaśniają o co dokładnie chodzi na czym ma polegać praca. Tym samym też kogo szukają Ja nie miałem dużego doświadczenia w pracy tego typu, ale znałem te języki. Ta rozmowa z osobą z HR była spoko. Taka dosyć na luzie. Mnie rozmowa po angielsku nie stresuje. Z pytań to niedużo pamiętam tylko o tym doświadczeniu, kiedy mogę zacząć i czym się interesuje.


Ilość etapów rekrutacji2

Spotkanie w firmie
Rozmowa w języku obcym

Dodano7.12.2016