baner firmy microsoft zachęcające do kursu ai

Scrolluj swobodnie lub filtruj te relacje, które najbardziej Cię interesują

Dodaj relację

Konsultant w Contact Center

Recruitment report job category Obsługa klienta iconObsługa klientaPraca
4
Data i miejsce rozmowystyczeń 2016
Czas trwania rekrutacjiDo 2 tygodni
Miejsce rekrutacjiŁódź


Opis relacji z rekrutacji

W sumie rozmowa jak każda inna do call center. Ale bardzo przyjemna ze względu na panią, z którą gadałem. Po pierwsze była miła, po drugie zadawała same sensowne pytania. Najpierw o doświadczenie na cc, bo takie miałam. Potem o znajomość officea, pracę na zmiany i pracę pod presją czasu. Kto pracował na cc wie, że presja czasu to standard, więc w sumie oczywiste oczywistości. Na koniec pani zaczęła sama z siebie mówić, jaki mają sposób rozliczania, czyli godzinowy plus tak zwany system motywacyjny, czym się dokładnie zajmują tacy konsultanci itp. Zdziwiło mnie, że nie było scenki sprzedażowej, którą z reguły trzeba odegrać. A tak poza tym to nic szokującego ani negatywnego się nie pojawiło.


Ilość etapów rekrutacji2

Spotkanie w firmie

Dodano9.04.2016