baner firmy microsoft zachęcające do kursu ai

Scrolluj swobodnie lub filtruj te relacje, które najbardziej Cię interesują

Dodaj relację

Specjalista ds. obsługi klienta

Recruitment report job category Obsługa klienta iconObsługa klientaPraca
5
Data i miejsce rozmowylipiec 2016
Czas trwania rekrutacjiDo 2 tygodni
Miejsce rekrutacjiKłodzko


Opis relacji z rekrutacji

Podczas spotkania, w którym ja brałam udział bardzo zależało ludziom z firmy na przetestowaniu mnie z angielskiego i z niemieckiego. Wymagania językowe mieli duże, ale inne już prawie żadne. Oprócz języków wymagali obsługi MS Office ewentualnie jeszcze jednego programu, ale teraz nie pamiętam jakiego. A poza tym wyższego wykształcenia, które i tak miałam. Z mniej konkretnych rzeczy chodziło im jeszcze o dyspozycyjność, oczekiwania jakie ja mam, czego chciałabym od pracodawcy.


Ilość etapów rekrutacji2

Spotkanie w firmie
Rozmowa w języku obcym

Dodano24.10.2016

Specjalista ds. sprzedaży eksportowej

Recruitment report job category Logistyka iconLogistykaPraca
4
Data i miejsce rozmowylipiec 2016
Czas trwania rekrutacjiDo 2 tygodni
Miejsce rekrutacjiKłodzko


Opis relacji z rekrutacji

Rozmowa przypominała normalną rozmowę kwalifikacyjną z całym mnóstwem pytań o wszystko o co się dało zapytać. Podczas rozmowy trzeba się wykazać znajomością angielskiego a dokładniej to opowiedzieć po angielsku to czego oni tam chcieli. Wymagają biegłej znajomości języka, więc nikogo nie powinno to zdziwić, że sprawdzają o ile ta znajomość rzeczywiście jest biegła. Pytania obejmują informacje z "oczekujemy" - wykształcenie, znajomość programów, prawo jazdy, dyspozycyjność do pracy i do wyjazdów służbowych, umiejętność prowadzenia rozmów i negocjacji handlowych. I innych rzeczy - oczekiwań potencjalnego pracownika czyli mnie, wynagrodzenia, momentu potencjalnego rozpoczęcia pracy itp.


Ilość etapów rekrutacji2

Spotkanie w firmie
Rozmowa w języku obcym

Dodano6.09.2016