KOGO SZUKAMY:
podstawowa znajomość baz danych SQL.
umiejętność diagnozy awarii sprzętowych, w tym również w sprzęcie
peryferyjnym (skanery, drukarki).dobra znajomość sprzętu komputerowego PC (desktopy, laptopy) i aplikacji
Microsoft (win 7, 8, 10, 11).wiedza w zakresie budowy i działania sieci komputerowych.
umiejętność drobnych napraw (wymiany dysku, matryc, płyt głównych).
umiejętność instalowania i konfigurowania systemów z rodziny Windows
umiejętność instalowania i konfigurowania oprogramowania.znajomość technologii sieciowych, protokołów i urządzeń: switch, modemy
ADSL, proste routery, umiejętność przygotowywania okablowania sieciowego
– znajomość sieci bezprzewodowych i sprzętu z nimi związanego,doświadczenie w zakresie telefonii VOIP.
mile widziana znajomość systemów Linux.
zainteresowanie branżą IT.
TWOJE ZADANIA:
wsparcie użytkowników w zakresie wykorzystywanego oprogramowania i
sprzętu,administrowanie systemami informatycznymi,
realizacja zgłoszeń pierwszej linii wsparcia
prowadzenie dokumentacji związanej z zadaniami i sprzętem,
diagnozowanie i usuwanie usterek programowych oraz sprzętowych,
przygotowanie do pracy stacji roboczych, laptopów i urządzeń
peryferyjnych,instalowanie i konfigurowanie oprogramowania i urządzeń peryferyjnych,
utrzymanie i zarządzanie sieciami lokalnymi (LAN).
NASZA OFERTA:
stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę – zależy nam żebyś czuł
się bezpiecznie.dofinansowanie do pakietów sportowych – lubimy ludzi z pasją,
szkolenia wewnętrzne w ramach Akademii Grupy Gumułka – chętnie dzielimy
się swoją wiedzę.dofinansowanie do szkoleń i kursów – chcesz zdobywać nowe kwalifikacje ?
Pomożemy Ci.spotkania firmowe/pracownicze – żebyś mógł spędzić czas ze swoimi kolegami
z zespołu i wspólnie robić to, co sprawia Wam radość.świadczenie okolicznościowe, imprezy kulturalne oraz sportowe – bo nie
tylko pracą człowiek żyje.