ZAKRES OBOWIĄZKÓW:
obsługa Saldeo – wczytywanie dokumentów i sprawdzanie poprawności
księgowanie wyciągów bankowych, faktur sprzedaży i faktur zakupu
księgowanie rozliczeń międzyokresowych, wycen bilansowych i amortyzacji
weryfikacja sald
wystawianie faktur sprzedaży wg. otrzymanych instrukcji
uzgadnianie pozycji rozrachunków oraz proste analizy dla klienta
przygotowywanie rejestrów sprzedaży i zakupu do rozliczenia VAT
przygotowywanie prostych deklaracji VAT
gromadzenie protokołów, umów niezbędnych do VAT
wyceny bilansowe przy zamknięciu miesięcznym/kwartalnym
prostsza korespondencja z klientami/urzędami według ustalonego wzoru
przygotowywanie dokumentów dla audytu, kontroli podatkowych
NASZE WYMAGANIA:
minimum roczne doświadczenie zawodowe w dziale księgowości wewnętrznej i/lub w biurze rachunkowym
doświadczenie w księgowaniu dokumentów
podstawowa znajomość przepisów VAT i CIT
znajomość systemów finansowo-księgowych klasy ERP w zakresie ujmowania dokumentów księgowych (znajomość programu Enova 365 będzie dodatkowym atutem)
znajomość pakietu MS Office
znajomość języka angielskiego na poziomie dobrym
wykształcenie wyższe, mile widziane kierunkowe
komunikatywność – praca w zespole i z Klientem
rzetelność, skrupulatność i odpowiedzialność
umiejętność analitycznego powiązywania faktów np. szukanie analogii z poprzednim miesiącem / kwartałem / rokiem, analiza odchyleń
CO OFERUJEMY:
kompleksowe wsparcie przy wdrożeniu
różnorodne i rozwojowe projekty
samodzielność w realizacji powierzonych zadań
zdobycie doświadczenia w firmie skupiającej profesjonalną kadrę specjalistów
elastyczne godziny pracy i pracę hybrydową
pakiet socjalny, m.in. prywatną opiekę medyczną, dofinansowanie do karty multisport, ubezpieczenie na życie
wyjazdy integracyjne, spotkania okolicznościowe, wyjścia zespołowe
