Twoje zadania:
- Wsparcie klienta w zakresie programów sprzedażowo-magazynowych (Wapro Mag, Fakturka)
- Prowadzenie szkoleń i webinarów dla użytkowników
- Udzielanie informacji na temat funkcjonalności oraz konfiguracji systemów Wapro
- Prowadzenie zdalnego serwisu oprogramowania, w tym konsultacji telefonicznych
- Rozwiązywanie bieżących problemów klientów związanych z oprogramowaniem
- Wykonywanie analiz baz danych z systemów magazynowo-sprzedażowych
Nasze wymagania:
- Wiedza lub praktyczne doświadczenie z obszarem sprzedażowo-magazynowym
- Umiejętność analizy i rozwiązywania problemów związanych z oprogramowaniem
- Łatwość nawiązywania i utrzymywania kontaktów interpersonalnych
- Umiejętność szybkiego uczenia się, konsekwencja w działaniu i dobra organizacja pracy własnej
- Zdolność przekazywania wiedzy i informacji w sposób przystępny dla użytkowników
- Otwartość na prowadzenie prezentacji i szkoleń zdalnych
Mile widziane:
- Praktyczna znajomość oprogramowania sprzedażowo-magazynowego w szczególności produkcji Asseco Wapro
- Znajomość języka SQL