Opis stanowiska:
Poszukujemy osoby, która będzie potrafiła, a co najważniejsze lubiła obsługiwać Klientów serwisowych i rozwiązywać (lub przekazywać dalej i eskalować) ich problemy związane ze świadczonymi przez nas usługami.
Jakie będę Twoje główne obowiązki?
Obsługa Klientów serwisowych.
Obsługa i nadzór systemów do rejestracji zgłoszeń.
Przyjmowanie i klasyfikowanie zgłoszeń drogą telefoniczną, e-mailową oraz w systemach klienckich.
Koordynacja pracy inżynierów serwisowych.
Archiwizacja dokumentów.
Prowadzenie korespondencji.
Co jest dla nas ważne?
Znajomość podstawowych zagadnień IT oraz pakietu MS Office.
Dyspozycyjność min. 40 godzin w tygodniu (dni robocze).
Znajomość języka angielskiego (min. B2) w mowie i piśmie.
Umiejętność tworzenia dobrych relacji z Klientem.
Komunikatywność i umiejętność pracy w zespole.
Sumienność, samodzielność i odpowiedzialność w realizacji powierzonych zadań.
Umiejętność podejmowania trafnych decyzji.
Elastyczność i umiejętność adaptacji do nowych warunków.
Zaangażowanie i chęć podejmowania nowych wyzwań.
Odporność na sytuacje stresowe oraz dystans do siebie i innych 😊.
Gotowość podjęcia pracy zmianowej (jeżeli w przyszłości zajdzie taka potrzeba).
Dlaczego warto do nas aplikować?
Stałe zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę.
Zdobywanie doświadczenia zawodowego w dużej międzynarodowej organizacji.
Profesjonalny onboarding i szkolenia wprowadzające.
Możliwość pracy w trybie hybrydowym.
Prywatna opieka medyczna w Medicover.
Pakiet rekreacyjno-sportowy Multisport.
Nauka języka angielskiego na platformie TUTLO.
Możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego na preferencyjnych warunkach.
