Główne Zadania:
Obsługujesz incydenty i awarie infrastruktury, systemów oraz świadczonych usług zgodnie z procedurami,
Monitorujesz infrastrukturę, systemów i usług pod kątem realizacji uzgodnionych SLA,
Wstępnie rozpoznajesz incydenty zgłaszane w systemie monitoringu,
Współpracujesz z II linią wsparcia,
Tworzysz raporty z incydentów i awarii oraz prowadzisz dokumentacje,
Obsługujesz system zgłoszeniowy.
Nasze wymagania:
Posiadasz podstawową wiedzę z zakresu informatyki,
Jesteś otwarty, komunikatywny i chętny do współpracy z klientem
Umiesz pracować w zespole oraz samodzielnie na stanowisku
Biegle poruszasz się w środowisku Windows
Jesteś gotowy do pracy w trybie stacjonarnym (warunek konieczny)
Masz doświadczenie w pracy z rozproszonymi systemami monitorowania (preferowane Zabbix)
Oferujemy:
możliwość pracy zdalnej do 10 dni w miesiącu
prywatną opiekę medyczną
ubezpieczenie grupowe
zakładowy fundusz świadczeń socjalnych
dofinansowanie do wypoczynku
dofinansowanie działań szkoleniowych
możliwość korzystania z pakietów sportowych
dostęp do platformy e-learningowej języków obcych: angielski, hiszpański, niemiecki, włoski
dostęp do platformy wellbeingowej BPS dbaMy
Pracowniczy Program Emerytalny
