baner firmy microsoft zachęcające do kursu ai
Bank Gospodarstwa Krajowego logo

Bank Gospodarstwa Krajowego

Specjalista ds. Contact Center

Warszawa
Finanse
Praca
Warszawa
Finanse
Praca
Hybrydowo
Inne

Ustaw powiadomienia

Zapisz się i otrzymuj oferty pracy według wybrancyh kryteriów

Pełny opis

Twój zakres obowiązków
  • Obsługa telefoniczna i mailowa klientów banku, w tym udzielanie informacji o jego działalności, produktach i usługach (bez sprzedaży).
  • Wsparcie techniczne klientów w obsłudze systemów i aplikacji w tym przyjmowanie zgłoszeń o ewentualnych błędach i nieprawidłowościach.
  • Udział we wdrażaniu inicjatyw mających na celu doskonalenie doświadczeń klientów w kanałach zdalnych.
  • Prowadzenie telefonicznych badań satysfakcji klientów z obsługi przez zdalne kanały kontaktu.
  • Rozwój własnych kompetencji i doskonalenie swoich umiejętności obsługi klientów.
  • Nadzór nad wybranymi obszarami bazy wiedzy.


Nasze wymagania
  • Doświadczenie w telefonicznej lub mailowej obsłudze klientów.
  • Doświadczenie w branży bankowej w obsłudze klienta minimum 1 rok.
  • Umiejętność uważnego słuchania oraz formułowania precyzyjnych i zrozumiałych wypowiedzi.
  • Znajomość obsługi komputera, w tym MS Office.
  • Komunikatywność, pozytywne nastawienie oraz gotowość i otwartość na zmiany.
  • Umiejętność szybkiego wyszukiwania informacji.
  • Umiejętność radzenia sobie ze stresem i pracy w szybko zmieniającym się środowisku.
  • Umiejętność pracy i współpracy w zespole oraz samodzielność.
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie B2 będzie dodatkowym atutem.


Mile widziane

  • Doświadczenie w obsłudze klientów biznesowych.

Bank Gospodarstwa Krajowego

Relacje z rekrutacji
Finanse / Bankowość
Hybrydowo
Inne

Ustaw powiadomienia

Zapisz się i otrzymuj oferty pracy według wybrancyh kryteriów

Podobne oferty pracy

Specjalista ds. Contact Center