- Obsługa telefoniczna i mailowa klientów banku, w tym udzielanie informacji o jego działalności, produktach i usługach (bez sprzedaży).
- Wsparcie techniczne klientów w obsłudze systemów i aplikacji w tym przyjmowanie zgłoszeń o ewentualnych błędach i nieprawidłowościach.
- Udział we wdrażaniu inicjatyw mających na celu doskonalenie doświadczeń klientów w kanałach zdalnych.
- Prowadzenie telefonicznych badań satysfakcji klientów z obsługi przez zdalne kanały kontaktu.
- Rozwój własnych kompetencji i doskonalenie swoich umiejętności obsługi klientów.
- Nadzór nad wybranymi obszarami bazy wiedzy.
Nasze wymagania
- Doświadczenie w telefonicznej lub mailowej obsłudze klientów.
- Doświadczenie w branży bankowej w obsłudze klienta minimum 1 rok.
- Umiejętność uważnego słuchania oraz formułowania precyzyjnych i zrozumiałych wypowiedzi.
- Znajomość obsługi komputera, w tym MS Office.
- Komunikatywność, pozytywne nastawienie oraz gotowość i otwartość na zmiany.
- Umiejętność szybkiego wyszukiwania informacji.
- Umiejętność radzenia sobie ze stresem i pracy w szybko zmieniającym się środowisku.
- Umiejętność pracy i współpracy w zespole oraz samodzielność.
- Znajomość języka angielskiego na poziomie B2 będzie dodatkowym atutem.
Mile widziane
- Doświadczenie w obsłudze klientów biznesowych.
