ZAKRES OBOWIĄZKÓW:
- Wsparcie administracyjne departamentu, w tym organizacja dokumentów i zarządzanie bieżącą korespondencją
- Rozliczanie faktur, delegacji i innych wydatków zgodnie z wewnętrznymi procedurami
- Realizacja bieżących zadań zleconych przez przełożonego
- Przygotowywanie profesjonalnych prezentacji biznesowych oraz raportów na potrzeby departamentu
- Analiza danych przy użyciu programu Excel – przetwarzanie i interpretacja informacji, przygotowywanie zestawień
- Wsparcie wydziału Wsparcia Akwizycji Zewnętrznej oraz udział w realizowanych projektach – współpraca z różnymi zespołami i dbanie o terminową realizację zadań
WYMAGANIA:
- Bardzo dobra znajomość programu Microsoft Excel (tworzenie tabel przestawnych, analizy danych)
- Umiejętność tworzenia prezentacji w programie PowerPoint na potrzeby biznesowe
- Zdolność do samodzielnego zarządzania czasem i organizacji pracy
- Komunikatywność oraz gotowość do współpracy w zespole
- Dbałość o szczegóły i skrupulatność w wykonywaniu powierzonych zadań
- Doświadczenie na podobnym stanowisku będzie dodatkowym atutem
- Mile widziana znajomość canvy
OFERUJEMY:
- Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
- Pracę hybrydową, z przewagą pracy w biurze w Warszawie
- Szeroką gamę benefitów pozapłacowych, m.in prywatną opiekę medyczną oraz dostęp do platformy kafeteryjnej MyBenefit
- Interesujący i zróżnicowany zakres obowiązków, współpracę z wieloma jednostkami w Banku
- Pracę nakierowaną na samodzielność
- Przestrzeń do realizacji własnych pomysłów, i wdrażania nowych rozwiązań
- Wsparcie zespołu, wymianę wiedzy i doświadczeń
- Możliwość rozwoju w obszarze analizy i wizualizacji danych
- Realny wpływ na rozwój departamentu sprzedaży Millennium Mini
- System premii kwartalnych
