Obowiązki:
Budowa i optymalizacja działania chatbotów i voicebotów
Współpraca przy tworzeniu procesów obsługujących klientów z wykorzystaniem interfejsów konwersacyjnych
Testowanie działania botów pod kątem spełnienia wymagań funkcjonalnych i prawidłowego rozpoznawania języka naturalnego
Analizowanie i raportowanie działania botów
Tworzeniem dokumentacji projektowej
Wymagania:
Umiejętność analitycznego myślenia i rozwiązywania problemów
Komunikatywność i umiejętność pracy w grupie
Samodzielność i umiejętność organizacji pracy
Chęć zdobywania nowej wiedzy i ciągłej nauki
Dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie
Znajomość narzędzi do pracy grupowej i zarządzania wiedzą (np. Office 365, Confluence, Wiki itp.)
Mile widziane:
Wiedza odnośnie działania stron internetowych i systemów informatycznych
Umiejętność modelowania systemów lub procesów (UML, BPMN)
Znajomość SQL
Znajomość JavaScript
Podstawowa wiedza z prompt engineeringu
Oferujemy:
Płatną praktykę w oparciu o umowę absolwencką
Pracę hybrydową oraz potrzebne narzędzia
Możliwość poznania budowy i mechanizmów działania botów do komunikacji z klientem
Możliwość zdobycia wiedzy z zakresu wykorzystania sztucznej inteligencji i uczenia maszynowego do przetwarzania języka naturalnego
Opiekę mentora, który wprowadzi Cię do wykonywanych zadań oraz udzieli wsparcia na każdym etapie praktyki
Udział w zadaniach, które istotnie wpłyną na Twój rozwój oraz informację zwrotną, udzielaną na bieżąco- ,,parzeniu kawy" mówimy stanowcze NIE!
Pracę w kompetentnym i przyjaznym zespole - dbamy o dobrą atmosferę pracy :)
Dyplom po ukończonej praktyce
Realizując wymogi określone w art. 24 ust. 6 ustawy z dnia 14 czerwca 2024 r. o ochronie sygnalistów, Bank Millennium posiada procedurę dotyczącą zgłaszania Informacji o naruszeniu prawa (zgłoszenia wewnętrzne). Szczegóły znajdziesz https://www.bankmillennium.pl/documents/d/guest/informacja-dla-sygnalistow