Obowiązki:
Udział w budowaniu i rozwoju spersonalizowanych doświadczeń klientów (event-driven, w tym real time) przy wykorzystaniu nowoczesnych technologii CRM
Prototypowanie i wdrażanie scenariuszy zdarzeniowych z wykorzystaniem platformy do przetwarzania danych strumieniowych (event stream-processing platform)
Analityka danych (SQL/Python), w tym analiza biznesowa potencjału działań w zakresie marketingu zdarzeniowego
Współdziałanie z innymi jednostkami, w ramach analizy podróży klienta (customer journey)
Testowanie, podsumowywanie i wyciąganie wniosków oraz rekomendowanie usprawnień w procesach związanych z personalizacją
Wymagania:
Gotowość do odbycia praktyki w okresie 03.07-30.09, min. 40h w tygodniu
Poczucie odpowiedzialności za obszar i angażowanie innych osób we współpracę
Umiejętność analizy danych i wyciągania wniosków
Chęć do analizy usługi lub produktu z punktu widzenia użytkownika/klienta
Łatwość generowania pomysłów na komunikację z klientami
Znajomość języka angielskiego umożliwiająca swobodną komunikację
Znajomość SQL/baz danych
Mile widziane:
Doświadczenie w obszarze CRM/badań rynkowych/badań klienckich bądź zainteresowanie tematyką budowania relacji z klientem
Zainteresowanie nowymi technologiami/digital/AI
Znajomość branży finansowej/bankowej
Znajomość Python
Oferujemy:
Płatną praktykę w oparciu o umowę absolwencką
Pracę hybrydową (2 dni w tygodniu pracy zdalnej) oraz potrzebne narzędzia
Udział w strategicznym projekcie wdrażania systemu personalizującego relację z klientami w real-time
Praktyki w modelu agile pod opieką ekspertów CRM/Data Science z Departamentu Wiedzy o Kliencie
Szkolenia narzędziowe, w tym: JIRA, Bitbucket, Jupyter, FlinkSQL
Wiedzę z obszaru CRM i personalizacji, w tym przetwarzanie danych strumieniowych (ESP) popartą praktycznym zastosowaniem w biznesie
Opiekę mentora, który wprowadzi Cię do wykonywanych zadań oraz udzieli wsparcia na każdym etapie praktyki
Udział w zadaniach, które istotnie wpłyną na Twój rozwój oraz informację zwrotną, udzielaną na bieżąco - ,,parzeniu kawy" mówimy stanowcze NIE!
Pracę w kompetentnym i przyjaznym zespole- dbamy o dobrą atmosferę pracy :)
Dyplom po ukończonej praktyce
Realizując wymogi określone w art. 24 ust. 6 ustawy z dnia 14 czerwca 2024 r. o ochronie sygnalistów, Bank Millennium posiada procedurę dotyczącą zgłaszania Informacji o naruszeniu prawa (zgłoszenia wewnętrzne). Szczegóły znajdziesz https://www.bankmillennium.pl/documents/d/guest/informacja-dla-sygnalistow