W naszym zespole będziesz odpowiadać za:
Budowę i rozwój nowego środowiska CRM w drugim największym Banku w Polsce
Raportowanie wyników kampanii CRM we wszystkich kanałach komunikacji z klientem
Prezentację i wizualizację wyników oraz opracowywanie rekomendacji biznesowych
Definiowanie nowych mierników efektywności działań CRM
Wprowadzanie usprawnień w celu automatyzacji procesu raportowania
Współpracę z innymi departamentami Banku w zakresie pozyskiwania i poprawy jakości danych
Zbieranie wymagań od innych jednostek Banku oraz przedstawianie rekomendacji dotyczących rozwoju narzędzi raportowych i analitycznych
Ta praca jest dla Ciebie, jeśli:
Masz wykształcenie wyższe (matematyka, metody ilościowe, ekonometria, informatyka, fizyka)
Posiadasz doświadczenie na stanowisku związanym z raportowaniem i analizą danych
Znasz język SQL i/lub środowisko SAS (język 4GL)
Potrafisz w przystępny sposób wizualizować dane oraz wyciągać wnioski
Umiesz efektywnie pracować z dużymi wolumenami danych
Twoją mocną stroną jest zaangażowanie, samodzielność i dobra organizacja pracy
Jesteś otwarty/a na zmiany i chętnie wprowadzasz nowe rozwiązania/technologie i usprawnienia do swojej pracy
Twoim dodatkowym atutem będzie:
Znajomość środowiska SAS Viya
Znajomość narzędzi do wizualizacji danych (np. Power BI, SAS Visual Analytics)
Znajomość Python lub R
Wiedza z obszaru ubezpieczeń, bankowości detalicznej i bankowości SME
Oferujemy Ci:
Umowę o pracę
Premię uzależnioną od wyników i zaangażowania
Prywatną opiekę medyczną dla Ciebie i Twojej rodziny na preferencyjnych warunkach
Kartę MultiSport i Ubezpieczenie Grupowe na korzystnych warunkach
System szkoleń i programów rozwojowych
Dostęp do Wewnętrznej Giełdy Pracy
Przyjazną atmosferę w pracy
Możliwość pracy hybrydowej
Pracę w trybie agile
