W naszym zespole będziesz odpowiadać za:
Zapewnienie wsparcia technicznego dla użytkowników końcowych (klient wewnętrzny), w tym diagnozowanie i rozwiązywanie problemów z oprogramowaniem i sprzętem, w trybie lokalnym i zdalnym.
Udział w projektach realizowanych w jednostce
Diagnozowanie i analizę zgłaszanych problemów, wdrażanie uzgodnionych rozwiązań, obsługę zgłoszeń w systemie Service Desk
Przygotowanie i utrzymywanie dokumentacji użytkowej (instrukcje, procedury operacyjne, artykuły w Bazie Wiedzy) w zakresie dostarczanych usług
Podejmowanie działań usprawniających pracę własną i innych
Nasze wymagania:
Wykształcenie wyższe, preferowane z zakresu informatyki, technologii informacyjnych lub pokrewne
Minimum roczne doświadczenie w zarządzaniu urządzeniami mobilnymi za pośrednictwem systemów MDM
Umiejętność obsługi narzędzi / systemów typu MS Office, RSAT, SCCM, AD, Jira
Komunikatywność, samodzielność, umiejętność podejmowania decyzji
Umiejętność pracy w grupie, dobra komunikacja interpersonalna
Znajomość języka angielskiego umożliwiająca czytanie dokumentacji technicznej
Mile widziane:
Prawo jazdy kat. B
Certyfikaty branżowe
Umiejętność obsługi narzędzi / systemów typu MDM (FAMOC, Jamf Pro, Samsung Knox Manage)
Oferujemy Ci:
Zatrudnienie w ramach umowy o pracę.
Premię uzależnioną od wyników i zaangażowania.
Prywatną opiekę medyczną dla Ciebie i Twojej rodziny na preferencyjnych warunkach.
Kartę MultiSport i Ubezpieczenie Grupowe na korzystnych warunkach.
System szkoleń i programów rozwojowych.
Dostęp do Wewnętrznej Giełdy Pracy.
Przyjazną atmosferę w pracy.
