baner firmy microsoft zachęcające do kursu ai
BDO logo

BDO

Asystent/Asystentka ds. Marketingu (relacje z Klientami, administrowanie procesami biznesowymi)

Katowice
Praca biurowa
Praca
1-2 lata doświadczenia
Prawo
Katowice
Praca biurowa
Praca
1-2 lata doświadczenia
Prawo
5 147  - 8 042 PLN
Hybrydowo
Umowa o pracę

Ustaw powiadomienia

Zapisz się i otrzymuj oferty pracy według wybrancyh kryteriów

🤓 Skrócony opis

Oferta idealna dla: osób z obszaru Prawo, Administracja i zarządzanie, Ekonomia i finanse

Szukasz miejsca, gdzie rozwiniesz skrzydła w obszarze relacji z klientami i administracji procesami biznesowymi? Ta rola to świetna okazja, by tworzyć kluczowe dokumenty i aktywnie wspierać zespoły w dynamicznym środowisku.

Czeka na Ciebie stabilne zatrudnienie, wsparcie doświadczonych kolegów oraz pakiet benefitów, w tym opieka medyczna i karta sportowa. Po wdrożeniu możesz pracować hybrydowo!

Najciekawsze: Jasna ścieżka kariery, program wdrożeniowy i liczne szkolenia w ramach "Akademii BDO" zapewnią Ci szybki rozwój!

Pełny opis

Twój zakres obowiązków

  • tworzenie dokumentów dotyczących współpracy i relacji z klientami (oferty, prezentacje, umowy, pisma urzędowe, pozostała korespondencja i dokumenty towarzyszące)

  • budowanie i utrzymywanie relacji z klientami zewnętrznymi i wewnętrznymi w celu zapewnienia wysokiej jakości świadczonych usług

  • bezpośredni kontakt z klientami w celu uzyskania potrzebnych informacji

  • udział w przeprowadzaniu procedur z zakresu zgodności z regulacjami (m.in. procesowanie zapytań dotyczących niezależności, uzupełnianie formularzy akceptacji klienta i zlecenia, formularzy AML)

  • regularna współpraca z zespołami linii biznesowych oraz firmami zagranicznymi z sieci BDO

  • zaangażowanie w implementację i rozwój nowych usług oferowanych klientom

Nasze wymagania

  • wykształcenie wyższe — preferujemy prawo i administrację, zarządzanie, finanse i rachunkowość

  • wysoko rozwinięte umiejętności analitycznego myślenia i analizy informacji

  • umiejętność pracy w zespole, skrupulatność i terminowość w wykonywaniu obowiązków

  • dociekliwość, otwartość na zdobywanie i pogłębianie wiedzy merytorycznej oraz proaktywne podejście do swojej roli w zespole

  • bardzo dobra organizacja pracy własnej w dynamicznym, wymagającym środowisku

  • znajomość języka angielskiego w stopniu bardzo dobrym (min. B2), pozwalająca na poprawną komunikację o charakterze biznesowym

  • bardzo dobra znajomość pakietu MS Office

  • doświadczenie na podobnym stanowisku, preferowane w firmach konsultingowych

  • wiedza z obszaru AML i KYC (mile widziana)

To oferujemy

  • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę 

  • wsparcie doświadczonego zespołu

  • dofinansowanie prywatnej opieki medycznej Medicover 

  • dofinansowanie karty sportowej Multisport 

  • dofinansowanie ubezpieczenia na życie Unum

  • pracę w systemie hybrydowym po okresie wdrożenia 

  • liczne szkolenia wewnętrzne oraz treningi umiejętności miękkich w ramach „Akademii BDO” (katalog szkoleń aktualizowany jest co miesiąc i obejmuje najnowsze trendy lub zmiany. Szkolenia odbywają się w czasie rzeczywistym) 

  • możliwość uczestnictwa w szkoleniach merytorycznych oferowanych przez spółkę BDO Solutions 

  • program wdrożeniowy realizowany na platformie rozwojowej w pierwszych tygodniach pracy, który ułatwi Ci proces wdrażania się  

  • jasno określoną ścieżkę kariery i system ocen rocznych pozwalający na monitorowanie i wspieranie Twojego rozwoju  

  • program rekomendacji pracowników 

  • spotkania integracyjne zespołowe oraz firmowe 

BDO

Relacje z rekrutacji
5 147  - 8 042 PLN
Hybrydowo
Umowa o pracę

Ustaw powiadomienia

Zapisz się i otrzymuj oferty pracy według wybrancyh kryteriów

Podobne oferty pracy

Asystent/Asystentka ds. Marketingu (relacje z Klientami, administrowanie procesami biznesowymi)

5 147 - 8 042 PLN/mies.