TWOJE ZADANIA:
- kompletowanie informacji o klientach w ramach procedur pre- i reakceptacji
- aktualizacja naszej bazy i systemów o wymagane informacje
- udział w przeprowadzaniu procedur z zakresu zgodności z regulacjami (m.in. procesowanie zapytań dotyczących niezależności, uzupełnianie formularzy akceptacji klienta i zlecenia, formularzy AML)
- regularna współpraca z pracownikami linii biznesowych i zagranicznych firm z sieci BDO
NASZE WYMAGANIA:
- wykształcenie wyższe — preferujemy prawo i administrację, zarządzanie, finanse i rachunkowość
- skrupulatność oraz umiejętność wyszukiwania i analizy informacji
- zaangażowanie w wykonywaną pracę, odpowiedzialność i skuteczność w osiąganiu celu
- bardzo dobra organizacja pracy własnej w dynamicznym, wymagającym środowisku
- znajomość języka angielskiego w stopniu bardzo dobrym (min. B2), pozwalająca na poprawną komunikację o charakterze biznesowym
- znajomość pakietu MS Office na poziomie bardzo dobrym
Mile widziane:
- doświadczenie w obszarze compliance lub wsparcia administracyjnego linii biznesowych podmiotów świadczących usługi profesjonalne dla klientów instytucjonalnych (preferowane w firmach audytorskich lub kancelariach prawnych)
- wiedza z obszaru AML i KYC
TO OFERUJEMY:
- umowę o pracę
- hybrydowy tryb pracy po okresie wdrożenia
- udział w corocznej ewaluacji pracowników
- dostęp do programu szkoleń wewnętrznych "Akademia BDO"
- pracę w zespole, w którym spotykają się różnorodne ścieżki zawodowe – jesteśmy drużyną, która składa się zarówno z osób, które dopiero rozpoczynają swoją karierę, jak i tych, którzy mają już wieloletnią praktykę w branży
- zdobycie doświadczenia w obszarze globalnej współpracy i kulturowego zrozumienia - współpracujemy z zespołami BDO rozmieszczonymi w różnych miejscach na świecie
- program rekomendacji pracowników
- dofinansowanie do pakietu prywatnej opieki medycznej z podstawową opieką stomatologiczną (Medicover)
