Z nami będziesz:
Przyjmował/a, rejestrował/a i wstępnie weryfikował/a problemy zgłaszane przez użytkowników – telefonicznie oraz mailowo,
Kontaktował/a się z klientem, konsultował/a oraz pomagał/a w zdalnym rozwiązaniu problemów oraz awarii,
Diagnozował/a zdalnie problemy związane z drukarkami i urządzeniami wielofunkcyjnymi marek HP i Lexmark,
Monitorował/a urządzenia drukujące, poziom materiałów eksploatacyjnych
Zarządzał/a obsługą i logistyką części niezbędnych do napraw urządzeń,
Kontaktował/a się z partnerami w celu rozwiązywania problemów przez dedykowany zespół inżynierów terenowych w miejscu wystąpienia awarii,
Utrzymywał/a stały kontakt z inżynierami II linii wsparcia,
Tworzył/a konta dla użytkowników w Active Directory/Office 365, nadawał/a uprawnienia oraz przypisywał/a odpowiednie licencje,
Czuwał/a nad prawidłową pracą sprzętu komputerowego i oprogramowania, monitorował/a urządzenia,
Prowadził/a dokumentację dotyczącą zgłaszanych problemów,
Wspierał/a użytkowników bezpośrednio u naszych klientów
To CIEBIE SZUKAMY, jeśli:
Znasz lub chcesz poznać budowę drukarek oraz sprzętu komputerowego,
Umiesz pracować w zespole,
Posiadasz podstawową wiedzę o zagadnieniach związanych z konfiguracją i utrzymaniem sieci LAN/WIFI, konfiguracji adresacji IP urządzeń,
Znasz systemy Microsoft, Active Directory, środowiska Windows 10/11 oraz pakiet Microsoft 365,
Umiesz zarządzać zadaniami, czasem pracy, ustalaniem priorytetów,
Jesteś samodzielny/a,
Posiadasz prawo jazdy kategorii B,
Jesteś dyspozycyjny/a,
Znasz angielski na poziomie min. B1
Mamy dla Ciebie:
umowę o pracę lub kontrakt B2B (wybierz, co wolisz)
ciągły rozwój w przyjaznym środowisku
dofinansowanie zajęć sportowych
prywatną opiekę medyczną
dofinansowania na szkolenia i kursy
możliwość pracy hybrydowej po okresie próbnym
program rekomendacji pracowników
elastyczny czas pracy
spotkania integracyjne
paczki świąteczne
dobroczynne inicjatywy
