Opis stanowiska
Przyjmowanie, realizacja i monitorowanie zgłoszeń użytkowników
Zarządzanie użytkownikami w Active Directory oraz Exchange
Konfiguracja sprzętu komputerowego
Podłączanie i konfiguracja urządzeń peryferyjnych
Udział w projektach IT w zależności od posiadanej wiedzy i umiejętności
Wymagania
Wykształcenie informatyczne (techniczne / wyższe / w trakcie nauki)
Komunikatywność i umiejętność pracy w zespole
Znajomość języka angielskiego (czytanie dokumentacji technicznej)
Podstawowa znajomość zagadnień sieci LAN
Znajomość systemu Windows
Znajomość urządzeń peryferyjnych (drukarki, skanery, mikrofony, kamery)
Znajomość pakietu MS Office
Samodzielność w realizacji zadań
Mile widziane:
Doświadczenie w pracy z systemem helpdesk
Znajomość środowiska MS Active Directory, Exchange, O365
Oferujemy
Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
Możliwość tworzenia rozwiązań od początku do końca dla Bidfood Farutex
Dostęp do nowoczesnych technologii i narzędzi
Benefity pozapłacowe, w tym prywatna opieka medyczna Medicover, karta sportowa Multisport, ubezpieczenie na życie
Możliwość rozwoju zawodowego i awansu w strukturach firmy
Pracę w dynamicznym i przyjaznym zespole
Elastyczne podejście do pracowników i wsparcie w rozwoju kompetencji