BlackIce Networks logo

IT Help Desk

BlackIce Networks

IT Help Desk

BlackIce Networks

Firma BlackIce Networks sp. z o. o powstała w Krakowie w 2012 roku i od początku swojego istnienia skupia się na kompleksowej obsłudze informatycznej oraz wdrożeniach infrastruktury informatycznej dla firm z sektora małych i średnich przedsiębiorstw.

 

Opis stanowiska:

  • Telefoniczna, zdalna lub osobista pierwsza linia wsparcia

  • Rozwiązywanie problemów użytkowników końcowych

  • Aktualizacja oprogramowania na stacjach roboczych

  • Dbanie o prawidłowe działanie stacji roboczych (aktualizacja sterowników, kontrola poprawności działania systemów Windows)

  • Prowadzenie ewidencji sprzętu i oprogramowania w przeznaczonym do tego systemie

Wymagania:

  • Znajomość systemów operacyjnych

  • Podstawowe wiedza o działaniu Active Directory

  • Podstawowa wiedza na temat sieci Lan, Wan, WiFi

  • Podstawowe informacji na temat połączeń RDP

  • Znajomość pakietów MS Office (mile widziana znajomość Office 365)

  • Umiejętność analitycznego myślenia

  • Prawo jazdy kat. B

Oferujemy:

  • Stabilne zatrudnienie w prężnie rozwijającej się firmie

  • Ciekawą pracę z możliwością rozwoju zawodowego

  • Szeroki zakres szkoleń

  • Wsparcie działu technicznego

  • Atrakcyjne wynagrodzenie oraz system premiowy uzależniony od osiąganych wyników

  • Niezbędne narzędzia pracy.

Kraków
Stacjonarnie
Praca
Inne

Uruchom powiadomienia o podobnych ofertach pracy

Zapisz się i otrzymuj oferty pracy według wybrancyh kryteriów

Uruchom powiadomienia o podobnych ofertach pracy

Zapisz się i otrzymuj oferty pracy według wybrancyh kryteriów