Firma BlackIce Networks sp. z o. o powstała w Krakowie w 2012 roku i od początku swojego istnienia skupia się na kompleksowej obsłudze informatycznej oraz wdrożeniach infrastruktury informatycznej dla firm z sektora małych i średnich przedsiębiorstw.
Opis stanowiska:
Telefoniczna, zdalna lub osobista pierwsza linia wsparcia
Rozwiązywanie problemów użytkowników końcowych
Aktualizacja oprogramowania na stacjach roboczych
Dbanie o prawidłowe działanie stacji roboczych (aktualizacja sterowników, kontrola poprawności działania systemów Windows)
Prowadzenie ewidencji sprzętu i oprogramowania w przeznaczonym do tego systemie
Wymagania:
Znajomość systemów operacyjnych
Podstawowe wiedza o działaniu Active Directory
Podstawowa wiedza na temat sieci Lan, Wan, WiFi
Podstawowe informacji na temat połączeń RDP
Znajomość pakietów MS Office (mile widziana znajomość Office 365)
Umiejętność analitycznego myślenia
Prawo jazdy kat. B
Oferujemy:
Stabilne zatrudnienie w prężnie rozwijającej się firmie
Ciekawą pracę z możliwością rozwoju zawodowego
Szeroki zakres szkoleń
Wsparcie działu technicznego
Atrakcyjne wynagrodzenie oraz system premiowy uzależniony od osiąganych wyników
Niezbędne narzędzia pracy.