baner firmy microsoft zachęcające do kursu ai
Bluerank logo

Bluerank

PPC Specialist

Łódź
Marketing
Praca
Łódź
Marketing
Praca
8 469  - 10 646 PLN
Netto za miesiąc - B2B
7 000  - 8 800 PLN
Brutto za miesiąc - Umowa o pracę
Hybrydowo
B2B, Umowa o pracę

Ustaw powiadomienia

Zapisz się i otrzymuj oferty pracy według wybrancyh kryteriów

Pełny opis

Chciał(a)byś uczestniczyć nie tylko w realizacji najbardziej ambitnych projektów reklamowych, ale także mieć wpływ na rozwój narzędzi i produktów z obszaru Performance Marketingu?

Praca w Bluerank może być świetną okazją do realizacji takich planów. Dołącz do Zespołu Performance Marketing w Bluerank, rozwijaj z nami zainteresowania w obszarze kampanii płatnych.

Co będziesz robić w Bluerank jakoPPC Specialist?

  • Samodzielne planowanie, wdrażanie i zarządzanie kampaniami Google Ads dla kluczowych klientów agencji (obszar e-commerce, lead gen);

  • Kreowanie strategicznego podejścia działań dla Klienta, bazującego na danych analitycznych;

  • Uczestniczenie w spotkaniach z Klientami (brainstormy, spotkania strategiczne, podsumowania działań reklamowych);

  • Uczestniczyć w spotkaniach z Klientami (brainstormy, spotkaniach strategicznych, podsumowaniach działań reklamowych).

Co oferujemy:

  • Zatrudnienie w formie: Umowy o Pracę lub B2B (wybór należy do Ciebie);

  • Wynagrodzenie w przedziale (7 000 – 8 800 PLN UoP / 8 469 PLN – 10 646 PLN B2B) – w zależności od Twojego doświadczenia i praktycznej wiedzy;

  • Roczną premię za zrealizowanie celów (za rok 2024, maksymalna wartość wypłaconej premii indywidualnej w firmie, wyniosła ponad 26 000 brutto);

  • Przejrzysty system wynagrodzeń. Co roku publikujemy na naszym blogu najnowsze widełki wynagrodzeń;

  • Pracę w elastycznym modelu hybrydowym – osoby z Łodzi i okolic: 2 razy w tygodniu praca w biurze, osoby z całej Polski – praca w biurze 6 dni w ciągu kwartału;

  • Elastyczny czas pracy – możesz rozpocząć pracę między godziną 7 a 10;

  • 39 godzinny tydzień pracy – jeśli wszystko idzie zgodnie z planem w piątki pracujemy godzinę krócej;

  • Benefity: konsultacje psychologiczne, dostęp do platformy Legimi, integracje działowe i firmowe, możliwość zakupu w atrakcyjnej cenie karty sportowej i ubezpieczenia medycznego, ubezpieczenie grupowe;

  • Możliwość budowania marki osobistej, dzielenie się wynikami swojej pracy w źródłach zewnętrznych jak serwisy branżowe, blogi;

  • Możliwość stałego podnoszenia kwalifikacji zarówno w ramach szkoleń technicznych, jak i kompetencji miękkich. Z nami możesz uzyskać również certyfikat DIMAQ;

  • Udział w konferencjach branżowych jako słuchacz lub prelegent;

  • Możliwość skorzystania z narzędzi rozwojowych (test Gallupa, FRIS czy RMP) oraz pracy z ekspertem w tej tematyce;

  • Możliwość udziału w konkursach branżowych (m.in.: European Search Awards, Google Premier Partners, Performance Marketing Diamonds, SEM KRK);

  • Wysoką kulturę organizacji opierającą się głównie na 5 wartościach: Rozwoju Pracowników, Współpracy, Innowacyjności, Jakości i Kliencie oraz kulturę opartą o feedback i odpowiedzialność;

  • Pracę w atmosferze zrozumienia potrzeb i oczekiwań klienta, która pozwala nam pełnić rolę strategicznego partnera naszych klientów – pracujemy ze znanymi i rozwojowymi brandami;

  • Pracę z najlepszymi – jesteśmy laureatami konkursów: Top 5 Pracodawców Miasta Łodzi, Pracodawca Godny Zaufania, People Innovation oraz licznych konkursach branżowych.

Czego poszukujemy u kandydata/tki na stanowisko PPC Specialist?

  • Min. 2 letniego doświadczenia w samodzielnym prowadzeniu kampanii w Google Ads;

  • Umiejętności analitycznych oraz zdolności wykorzystania ich do zwiększania efektywności kampanii płatnych;

  • Bardzo dobrej znajomości MS Office (z naciskiem na znajomość MS Excel, Power Point);

  • Znajomości języka angielskiego na poziomie komunikatywnym;

  • Chęci rozwoju oraz odwagi w generowaniu i testowaniu niestandardowych rozwiązań;

  • Wysokiej jakości wykonywanych zadań i dobrej organizacji pracy.

Dodatkowym atutem będzie:

  • Doświadczenie w prowadzeniu kampanii reklamowych w obszarze Social Ads: Meta, TikTok, Pinterest, LinkedIn, Criteo, RTB House, sieci afiliacyjne;

  • Posiadanie aktywnych certyfikatów potwierdzających wiedzę z obszaru Google Ads i Google Analytics.

Przebieg rekrutacji:

01

Prześlij CV, w którym pokażesz nam co umiesz i co robiłeś/aś dotychczas oraz pozostałe dokumenty (np. portfolio/list motywacyjny jeśli rekrutacja tego wymaga).

02

Przeanalizujemy Twoje CV, następnie otrzymasz e-mail z formularzem zawierającym pytania uzupełniające aplikację. Informacje dotyczące kolejnych etapów procesu będziesz otrzymywać również mailowo – prosimy Cię o czujność.

03

W kolejnych etapach zaprosimy Cię na spotkania z nami, a także w razie potrzeby poprosimy o uczestnictwo w telefonicznej weryfikacji znajomości języka angielskiego, wykonanie zadania rekrutacyjnego bądź dodatkowych testów. Każdorazowo poinformujemy Cię o tym mailowo.

04

Poznaj zespół, przejdź szkolenia onboardingowe i rozpocznij swoją karierę realizując projekty dla największych marek na rynku i zdobywając międzynarodowe nagrody branżowe.

 

🍀W razie dodatkowych pytań możesz do Nas napisać:

Rekruterka: Anna Musierowicz-Kuczawska

Performance Marketing Director: Ola Piechocka

Do usłyszenia 😊🍀

Bluerank

Marketing / PR, Media / Rozrywka, Branża Kreatywna
8 469  - 10 646 PLN
Netto za miesiąc - B2B
7 000  - 8 800 PLN
Brutto za miesiąc - Umowa o pracę
Hybrydowo
B2B, Umowa o pracę

Ustaw powiadomienia

Zapisz się i otrzymuj oferty pracy według wybrancyh kryteriów

Podobne oferty pracy

PPC Specialist

8 469 - 10 646 PLN/mies.