Chciał(a)byś uczestniczyć nie tylko w realizacji najbardziej ambitnych projektów reklamowych, ale także mieć wpływ na rozwój narzędzi i produktów z obszaru Performance Marketingu?
Praca w Bluerank może być świetną okazją do realizacji takich planów. Dołącz do Zespołu Performance Marketing w Bluerank, rozwijaj z nami zainteresowania w obszarze kampanii płatnych.
Co będziesz robić w Bluerank jakoPPC Specialist?
Samodzielne planowanie, wdrażanie i zarządzanie kampaniami Google Ads dla kluczowych klientów agencji (obszar e-commerce, lead gen);
Kreowanie strategicznego podejścia działań dla Klienta, bazującego na danych analitycznych;
Uczestniczenie w spotkaniach z Klientami (brainstormy, spotkania strategiczne, podsumowania działań reklamowych);
Uczestniczyć w spotkaniach z Klientami (brainstormy, spotkaniach strategicznych, podsumowaniach działań reklamowych).
Co oferujemy:
Zatrudnienie w formie: Umowy o Pracę lub B2B (wybór należy do Ciebie);
Wynagrodzenie w przedziale (7 000 – 8 800 PLN UoP / 8 469 PLN – 10 646 PLN B2B) – w zależności od Twojego doświadczenia i praktycznej wiedzy;
Roczną premię za zrealizowanie celów (za rok 2024, maksymalna wartość wypłaconej premii indywidualnej w firmie, wyniosła ponad 26 000 brutto);
Przejrzysty system wynagrodzeń. Co roku publikujemy na naszym blogu najnowsze widełki wynagrodzeń;
Pracę w elastycznym modelu hybrydowym – osoby z Łodzi i okolic: 2 razy w tygodniu praca w biurze, osoby z całej Polski – praca w biurze 6 dni w ciągu kwartału;
Elastyczny czas pracy – możesz rozpocząć pracę między godziną 7 a 10;
39 godzinny tydzień pracy – jeśli wszystko idzie zgodnie z planem w piątki pracujemy godzinę krócej;
Benefity: konsultacje psychologiczne, dostęp do platformy Legimi, integracje działowe i firmowe, możliwość zakupu w atrakcyjnej cenie karty sportowej i ubezpieczenia medycznego, ubezpieczenie grupowe;
Możliwość budowania marki osobistej, dzielenie się wynikami swojej pracy w źródłach zewnętrznych jak serwisy branżowe, blogi;
Możliwość stałego podnoszenia kwalifikacji zarówno w ramach szkoleń technicznych, jak i kompetencji miękkich. Z nami możesz uzyskać również certyfikat DIMAQ;
Udział w konferencjach branżowych jako słuchacz lub prelegent;
Możliwość skorzystania z narzędzi rozwojowych (test Gallupa, FRIS czy RMP) oraz pracy z ekspertem w tej tematyce;
Możliwość udziału w konkursach branżowych (m.in.: European Search Awards, Google Premier Partners, Performance Marketing Diamonds, SEM KRK);
Wysoką kulturę organizacji opierającą się głównie na 5 wartościach: Rozwoju Pracowników, Współpracy, Innowacyjności, Jakości i Kliencie oraz kulturę opartą o feedback i odpowiedzialność;
Pracę w atmosferze zrozumienia potrzeb i oczekiwań klienta, która pozwala nam pełnić rolę strategicznego partnera naszych klientów – pracujemy ze znanymi i rozwojowymi brandami;
Pracę z najlepszymi – jesteśmy laureatami konkursów: Top 5 Pracodawców Miasta Łodzi, Pracodawca Godny Zaufania, People Innovation oraz licznych konkursach branżowych.
Czego poszukujemy u kandydata/tki na stanowisko PPC Specialist?
Min. 2 letniego doświadczenia w samodzielnym prowadzeniu kampanii w Google Ads;
Umiejętności analitycznych oraz zdolności wykorzystania ich do zwiększania efektywności kampanii płatnych;
Bardzo dobrej znajomości MS Office (z naciskiem na znajomość MS Excel, Power Point);
Znajomości języka angielskiego na poziomie komunikatywnym;
Chęci rozwoju oraz odwagi w generowaniu i testowaniu niestandardowych rozwiązań;
Wysokiej jakości wykonywanych zadań i dobrej organizacji pracy.
Dodatkowym atutem będzie:
Doświadczenie w prowadzeniu kampanii reklamowych w obszarze Social Ads: Meta, TikTok, Pinterest, LinkedIn, Criteo, RTB House, sieci afiliacyjne;
Posiadanie aktywnych certyfikatów potwierdzających wiedzę z obszaru Google Ads i Google Analytics.
Przebieg rekrutacji:
01
Prześlij CV, w którym pokażesz nam co umiesz i co robiłeś/aś dotychczas oraz pozostałe dokumenty (np. portfolio/list motywacyjny jeśli rekrutacja tego wymaga).
02
Przeanalizujemy Twoje CV, następnie otrzymasz e-mail z formularzem zawierającym pytania uzupełniające aplikację. Informacje dotyczące kolejnych etapów procesu będziesz otrzymywać również mailowo – prosimy Cię o czujność.
03
W kolejnych etapach zaprosimy Cię na spotkania z nami, a także w razie potrzeby poprosimy o uczestnictwo w telefonicznej weryfikacji znajomości języka angielskiego, wykonanie zadania rekrutacyjnego bądź dodatkowych testów. Każdorazowo poinformujemy Cię o tym mailowo.
04
Poznaj zespół, przejdź szkolenia onboardingowe i rozpocznij swoją karierę realizując projekty dla największych marek na rynku i zdobywając międzynarodowe nagrody branżowe.
🍀W razie dodatkowych pytań możesz do Nas napisać:
Rekruterka: Anna Musierowicz-Kuczawska
Performance Marketing Director: Ola Piechocka
Do usłyszenia 😊🍀
