Zakres obowiązków:
- Współpraca z zespołami wewnątrz organizacji i kreowanie/nadzorowanie merytorycznych i wizualnych treści marketingowych oraz dbałość o ich spójność i aktualność
- Redagowanie i tworzenie kreatywnych i angażujących treści marketingowych: treści na stronę, do newsletterów, posty na social media (LinkedIn)
- Monitorowanie trendów w branży i dostosowywanie treści do bieżących potrzeb rynku
- Zrozumienie i identyfikacja z potrzebami zespołów sprzedażowych i wsparcie marketingowe dla ich działań
- Podstawowe zarządzanie firmową stroną internetową
- Obsługa wydarzeń targowych (w niewielkim zakresie)
Nasze wymagania:
- Minimum 2-letnie doświadczenie w pracy na stanowisku handlowym lub w obszarze marketingu
- Praktyczne doświadczenie w marketingu, tworzenia treści i materiałów graficznych
- Znajomość zasad SEO i narzędzi do analizy słów kluczowych
- Umiejętność obsługi narzędzi graficznych (tj. np. Canva, Adobe Photoshop)
- Znajomość trendów, formatów i wskaźników w mediach społecznościowych
- Kreatywność, zmysł estetyczny, dobra organizacja pracy, terminowość
- Komunikatywna znajomość języka angielskiego
Mile widziane
- Wiedza i doświadczenie w realizacji zadań sprzedażowych lub wspierających sprzedaż
- Znajomość CRM
To oferujemy:
- stabilne zatrudnienie i uczciwe traktowanie
- komfortowe biuro i możliwość rozwoju poprzez bardzo zróżnicowane zadania
- współpraca bezpośrednio z Zarządem
- dodatkowo po okresie próbnym: karta sportowa, szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne.