Bosky logo

Specjalista ds. marketingu

Bosky

Specjalista ds. marketingu

Bosky

Zakres obowiązków:

  • Współpraca z zespołami wewnątrz organizacji i kreowanie/nadzorowanie merytorycznych i wizualnych treści marketingowych oraz dbałość o ich spójność i aktualność
  • Redagowanie i tworzenie kreatywnych i angażujących treści marketingowych: treści na stronę, do newsletterów, posty na social media (LinkedIn)
  • Monitorowanie trendów w branży i dostosowywanie treści do bieżących potrzeb rynku
  • Zrozumienie i identyfikacja z potrzebami zespołów sprzedażowych i wsparcie marketingowe dla ich działań
  • Podstawowe zarządzanie firmową stroną internetową
  • Obsługa wydarzeń targowych (w niewielkim zakresie)

Nasze wymagania:

  • Minimum 2-letnie doświadczenie w pracy na stanowisku handlowym lub w obszarze marketingu
  • Praktyczne doświadczenie w marketingu, tworzenia treści i materiałów graficznych
  • Znajomość zasad SEO i narzędzi do analizy słów kluczowych
  • Umiejętność obsługi narzędzi graficznych (tj. np. Canva, Adobe Photoshop)
  • Znajomość trendów, formatów i wskaźników w mediach społecznościowych
  • Kreatywność, zmysł estetyczny, dobra organizacja pracy, terminowość
  • Komunikatywna znajomość języka angielskiego

Mile widziane

  • Wiedza i doświadczenie w realizacji zadań sprzedażowych lub wspierających sprzedaż
  • Znajomość CRM

To oferujemy:

  • stabilne zatrudnienie i uczciwe traktowanie
  • komfortowe biuro i możliwość rozwoju poprzez bardzo zróżnicowane zadania
  • współpraca bezpośrednio z Zarządem
  • dodatkowo po okresie próbnym: karta sportowa, szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne.
Warszawa
Stacjonarnie, Hybrydowo
Praca
B2B, Umowa o pracę

Uruchom powiadomienia o podobnych ofertach pracy

Zapisz się i otrzymuj oferty pracy według wybrancyh kryteriów

Uruchom powiadomienia o podobnych ofertach pracy

Zapisz się i otrzymuj oferty pracy według wybrancyh kryteriów