Chcesz rozwijać swoją karierę w dynamicznym środowisku, wspierać transformację firmy i kreować skuteczne strategie segmentowe? Dołącz do naszego zespołu jako Młodszy Specjalista ds. Segment Marketingu i twórz wartościowe kampanie wspierające procesy pozyskiwania leadów!
Nasze oczekiwania
- Minimum roczne doświadczenie na podobnym stanowisku (segment marketing, lead generation);
- Wykształcenie wyższe (preferowane kierunki humanistyczne: filologia polska, marketing lub podobne);
- Asertywność, umiejętność podejmowania decyzji oraz odporność na stres;
- Proaktywna postawa oraz pasja do pracy zespołowej;
- Zaawansowana znajomość języka angielskiego (poziom min. B2).
Mile widziane
- Mile widziana znajomość jednego z języków: niemieckiego, francuskiego lub niderlandzkiego;
- Doświadczenie w pracy z narzędziami takimi jak: Sales Navigator, Hubspot & Salesforce.
Kluczowe zadania
- Tworzenie i realizacja kwartalnych strategii marketingowych dotyczących segmentów: Wsparcie w realizacji strategii zgodnie z harmonogramem.
- Pozyskiwanie i zarządzanie leadami: Uczestnictwo w działaniach mających na celu generowanie leadów oraz wspieranie marketingu segmentowego.
- Ocena sytuacji rynkowej i aktualizacja profilu segmentu: Pomoc w analizie trendów rynkowych, zachowań konsumentów i działań konkurencji oraz regularna aktualizacja profilu segmentu.
- Współpraca z innymi działami i zespołami.
- Optymalizacja i raportowanie działań: Monitorowanie wyników kampanii marketingowych, wsparcie w przygotowywaniu raportów i prezentacji wyników działań oraz proponowanie ulepszeń.
- Dbanie o spójność komunikacji: Pomoc w utrzymywaniu spójności wizerunkowej marki w komunikacji marketingowej oraz prospectingowej.
