Opis Stanowiska
New Economy Practice to zespół specjalizujący się w kompleksowej komunikacji B2B i B2C dla innowatorów z sektora technologicznego, finansowego i fintech jak również dla dojrzałych startupów. Realizujemy kampanie, które wymagają znajomości najnowszych technologii, kreatywności oraz zrozumienia najnowszych trendów społecznych i biznesowych.
Poszukujemy osoby z doświadczeniem w tworzeniu treści oraz kontaktach z mediami. Jeśli pasjonują Cię nowinki z obszaru technologii, trendy biznesowe i kulisy tworzenia angażujących kampanii największych marek, chcesz rozwijać się w obszarze Public Relations, ta oferta jest właśnie dla Ciebie!
Oferujemy
- Pracę w jednej z największych i najbardziej utytułowanych agencji PR w Polsce i na świecie (Agencja PR Roku 2023 wg. Media Marketing Polska)
- Zatrudnienie w oparciu o preferowaną formę umowy (o pracę/zlecenia/b2b)
- Hybrydowy model pracy
- Dostęp do pakietu narzędzi generative AI (abonament na najnowsze wersje najpopularniejszych rozwiązań)
- Medicover
- W pełni finansowany pakiet medyczny dla pracowników
- Możliwość odpłatnego rozszerzenia pakietu dla bliskich
- Platformę benefitową z kafeterią (w tym Medicover Sport)
- Jasną ścieżkę kariery, możliwość rozwoju w ramach globalnych i lokalnych szkoleń
- Wsparcie Twojego dobrostanu psychicznego.
- Bezpłatna infolinia psychologiczna dla pracowników i ich rodzin 24/7
- 10 konsultacji rocznie u specjalistów: psycholog, psychiatra, psychoterapeuta
- Pracę w nowoczesnym biurze w tętniącym życiem Centrum Praskim Koneser
- 5000-6000 PLN/mieś.
Zakres Obowiązków
- Realizacja działań na rzecz klientów z branży m.in. finanse, fintech, technologie (analiza treści medialnych, tworzenie tekstów, pomoc przy organizacji eventów, kontakt z podwykonawcami, zarządzanie treściami i kampaniami w social mediach)
- Bieżąca analiza otoczenia medialnego, research
- Budowanie relacji i współpraca z influencerami, dziennikarzami
- Codzienny kontakt z klientami w zakresie bieżącej realizacji projektów
- Przygotowywanie prezentacji
Nasze Wymagania
- Wykształcenie wyższe lub w trakcie studiów
- Minimum rok doświadczenia zawodowego w zakresie komunikacji / public relations (doświadczenie po stronie agencji PR będzie dodatkowym atutem)
- Doświadczenie w tworzeniu treści do mediów (tradycyjnych i online) lub na social media
- Umiejętność i łatwość tworzenia tekstów w języku polskim i angielskim
- Proaktywność
- Umiejętność analizowania informacji i wyciągania z nich wniosków
- Dobra znajomość rynku mediów, ze szczególnym uwzględnieniem mediów biznesowych
- Zainteresowanie komunikacją i aktualnymi trendami, znajomość kanałów social media
- Dobra znajomość języka angielskiego (na poziomie min. B2)
Jak Wygląda Proces Rekrutacji
- Do wybranych kandydatów zadzwoni nasza Talent & Culture Managerka
- Po rozmowie telefonicznej umawiamy się na spotkanie – stacjonarnie w biurze (mamy pyszną kawę!) lub przez Teams
- Spotkanie odbywa się w gronie kandydat + HR + manager. Chcemy, dać Ci możliwość poznania naszej kultury pracy i dowiedzenia się więcej o tym, jak się u nas pracuje. Nie bój się pytać o to, co jest dla Ciebie ważne!
- Krótkie zadanie rekrutacyjne – nie martw się, nie zajmie dużo czasu, ale pomoże nam lepiej zrozumieć Twoje kompetencje praktyczne
- Po zakończeniu rozmów, na pewno damy Ci znać o naszej decyzji
W Burson różnorodność, równość i integracja to nie tylko wartości – to strategiczne imperatywy, budujące naszą przyszłość w branży opartej na sztuce rozumienia, współpracy i rozwijania relacji. Wierzymy, że różnorodność talentów gwarantuje odważne pomysły i konstruktywny dialog, wspiera innowacje i kreatywność. To właśnie ona pozwala nam na nieustanny rozwój i świadczenie usług najwyższej jakości. Więcej informacji można znaleźć na stronie www.bursonglobal.com
