Opis stanowiska:
prowadzenie działań administracyjnych i utrzymaniowych w celu niezawodnej i wydajnej eksploatacji systemów Pierwszego Wydziału Systemów Fiskalnych i e-Usługowych
pozyskiwanie danych z utrzymywanych systemów na rzecz uprawnionych podmiotów
rozwiązywanie zgłoszeń i obsługa incydentów, realizowana w ramach świadczonej usługi II linii wsparcia technicznego w Centralnym Service Desku
monitorowanie podległych systemów zgodnie z SLA oraz prowadzenie działań związanych z usunięciem awarii, problemu technicznego polegających na udokumentowanej analizie zabezpieczonych logów, zapisów w bazach danych i innych śladów cyfrowych
współpraca z innymi administratorami resortu finansów oraz zespołami wykonawców zewnętrznych w zakresie zapewnienia działania administrowanych systemów oraz usług rozwiązywania incydentów
utrzymywanie dokumentacji niezbędnej do zapewnienia dostępności i aktualizacji podległego oprogramowania
Wymagania:
wykształcenie minimum średnie, preferowane o profilu informatycznym
minimum pół roku doświadczenia zawodowego związanego z obsługą systemów informatycznych
znajomość technologii konteneryzacji oraz procesów CI/CD
znajomość systemów operacyjnych rodziny Linux
znajomość baz danych np. Oracle, PostgreSQL, MS SQL Server
język angielski na poziomie umożliwiającym rozumienie dokumentacji technicznej
Mile widziane:
wykształcenie wyższe II stopnia (administrowanie systemami IT,inżynieia oprogramowania, informatyka, telekomunikacja)
minimum 5 lat doświadczenia zawodowego związanego z obsługą systemów informatycznych
znajomość PL/SQL, Oracle, SQL Server, PostgreSQL
znajomość rozwiązań serwerowych HTTP np. JBoss, Apache Tomcat, WebLogic, WildFly, znajomość Docker, Kubernetes
wiedza z zakresu sieci LAN/WAN, protokołów TCP/IP, routingu sieci
