Twój zakres obowiązków
- Konfiguracja i zarządzanie narzędziami marketing automation
- Wsparcie w projektowaniu, wdrażaniu i monitorowaniu kampanii marketing automation
- Analiza danych z kampanii i przygotowywanie raportów
- Wsparcie w tworzeniu i optymalizacji ścieżek marketingowych
- Współpraca z innymi Zespołami
- Ciągłe sprawdzanie nowych rozwiązań w zakresie MA umożliwiających osiągnięcie wyznaczonych rezultatów
- Kodowanie newsletterów, wiadomości e-mail w oprogramowaniu User.com lub podobnym
- Wsparcie w tworzeniu i optymalizacji ścieżek Marketing Automation
- Ciągłe sprawdzanie nowych rozwiązań i i możliwości w obszarze Marketing Automation umożliwiających osiągnięcie wyznaczonych celów
Nasze wymagania
- Minimum rok doświadczenia w prowadzeniu zautomatyzowanych kampanii mail/sms/push/webpush
- Znajomość narzędzi takich jak: User.com, SALESmanago, Exponea/bloomreach, Synerise, GetResponse
- Znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2
- Umiejętność analitycznego myślenia, zaangażowanie i orientacja na klienta
- Umiejętność modelowania flow użytkownika i dopasowywania go do celów biznesowych
- Zorientowanie na nieustanne poprawianie customer experience, wczuwanie się w potrzeby przedsiębiorcy, przewidywanie trendów
- Chęć rozwoju i umiejętność dzielenia się wiedzą
Korzyści płynące z pracy w Centrum Respo
- Szkolenia i rozwój pod okiem specialistów
- Wsparcie team lidera i opieka
- Opieka medyczna - dofinansowanie do Medicover
- Spotkania integracyjne w zgranym zespole
- Elastyczny czas pracynie pracujemy „od – do”
- Praca zdalnaz dowolnego miejsca na ziemi
