🤓 TL;DR
Staż na stanowisku I linii wsparcia IT/helpdesk w centrum Warszawy dla studentów/absolwentów informatyki.
Praca przy obsłudze infolinii i podstawowej diagnostyce problemów z systemami Windows/MS365. Wymagana podstawowa wiedza o sieciach, sprzęcie IT i komunikatywny angielski. Oferują model hybrydowy, szkolenia i możliwość zdobycia certyfikacji Microsoft.
Najciekawsze: świetna pierwsza praca w IT z realnym mentoringiem, ścieżka rozwoju w kierunku Cloud Consultanta i szansa na stałe zatrudnienie po stażu.
Idealna propozycja dla studentów: informatyki lub techników informatyków, którzy chcą rozpocząć karierę w IT od helpdesku i rozwijać się w kierunku technologii chmurowych.
_______________
Dołącz do naszego zespołu i stań na czele infolinii I linii wsparcia, wspierając klientów w rozwiązywaniu problemów. Otrzymasz pełne wdrożenie i wsparcie zespołu, które pozwolą Ci szybko odnaleźć się w nowej roli.
To świetna okazja, by zdobyć pierwsze doświadczenie w IT, rozwinąć umiejętności techniczne i komunikacyjne oraz rozpocząć swoją ścieżkę kariery w branży technologicznej. Czekamy na Ciebie!
Twój zakres obowiązków:
- Odbieranie zgłoszeń telefonicznych i mailowych od klientów (I linia wsparcia)
- Analiza zgłoszeń i rozwiązywanie podstawowych problemów technicznych, proaktywna obsługa klienta
- Udzielanie wsparcia telefonicznego i mailowego
- Rejestrowanie i klasyfikowanie zgłoszeń w systemie JIRA Współpraca z zespołem technicznym przy bardziej złożonych zgłoszeniach
Nasze wymagania:
- Komunikatywność i chęć pracy z klientem (infolinia)
- Znajomość systemów Windows i pakietu MS Office
- Podstawowa wiedza z zakresu środowiska MS 365
- Podstawowa znajomość sieci komputerowych (np. pojęcia jak DHCP, VPN, DNS, podstawy Wi-Fi)
- Podstawowa wiedza o sprzęcie IT (np. konfiguracja drukarek, podstawowa diagnostyka laptopów i stacji roboczych)
- Podstawowa znajomość narzędzi do zdalnego wsparcia IT (np. TeamViewer, AnyDesk, RDP)
- Umiejętność pracy w zespole i rozwiązywania problemów
- Gotowość do pracy w systemie hybrydowym (biuro Warszawa Centrum)
- Znajomość języka angielskiego (min. B1)
Mile widziane:
- Status studenta
- Wykształcenie kierunkowe na kierunku: Informatyka lub tytuł technika informatyka
Takie dajemy możliwości rozwoju:
- szkolenia wewnątrzfirmowe
- szkolenia zewnętrzne
To oferujemy:
- Możliwość zdobycia pierwszego komercyjnego doświadczenia w IT
- Szkolenia z obsługi Service Desk, narzędzi IT i technologii Microsoft (najnowsze rozwiązania Cloud & on-premise)
- Sfinansowanie ścieżki certyfikacyjnej
- Pracę w przyjaznym zespole i realne wsparcie mentorów
- Szansę na dalszy rozwój w kierunku Cloud Consultanta i zatrudnienie po zakończeniu stażu
- Opiekę medyczną i kartę sportową
Benefity:
- prywatna opieka medyczna
- dofinansowanie szkoleń i kursów
- elastyczny czas pracy
Etapy rekrutacji
- 1. Rozmowa HR
- 2. Rozmowa techniczno-biznesowa
