Wyobrażasz sobie, jak to jest sprzedawać produkty z portfolio marek, które towarzyszą konsumentom przez 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu, od porannej kawy po wieczorny toast z przyjaciółmi? Nie chodzi jednak tylko o dostarczanie produktów, a niezapomnianych chwil! Dołączając do naszego zespołu jako Specjalist_ka ds. Rozwoju Rynku, budujesz trwałe relacje, zgłębiasz potrzeby klientów i działasz sprawnie, by osiągać znakomite wyniki. Dzięki dostępowi do zaawansowanych narzędzi cyfrowych, stajesz się nie tylko sprzedawcą kultowych marek, ale także zaufanym doradcą, odnoszącym sukcesy wspólnie z naszymi klientami. A to wszystko ucząc się od najlepszych ekspertów!
W zespole sprzedaży:
Wolimy pracę w terenie od tej za biurkiem i cenimy codzienny kontakt z różnymi ludźmi.
Koncentrujemy się na klientach oraz angażujemy się w budowanie i rozwijanie relacji.
Osiągamy wyniki i ciągle dążymy do rozwoju naszego biznesu oraz nas samych.
Potrafimy efektywnie wykorzystywać dostępne zasoby, ale wiemy jak i gdzie szukać wsparcia w rozwiązywaniu problemów.
Nie oglądamy się na innych tylko zakasujemy rękawy i bierzemy się do pracy.
Nowy członek naszego zespołu powinien mieć:
Wykształcenie średnie lub aktualnie studiować na uczelni wyższej.
Doświadczenie na podobnym stanowisku (bardzo mile widziane) lub innego rodzaju osiągnięcia.
Ważne prawo jazdy.
Możesz osiągnąć sukces w tej roli, jeśli:
Potrafisz zarządzać wyznaczonym obszarem – od dbania o aktualnych klientów, po pozyskiwanie nowych kontaktów, aby rozwijać nasz biznes.
Umiejętnie współpracujesz z zespołem i wierzysz, że „MY” znaczy więcej niż „JA”.
Masz rozwinięte umiejętności interpersonalne i lubisz budować oraz utrzymywać relacje z partnerami handlowymi.
Wykorzystujesz wszystkie dostępne zasoby, aby osiągnąć założone cele i bierzesz pod uwagę zrównoważony rozwój.
Korzystasz z nowoczesnych narzędzi cyfrowych i używasz ich dla osiągania jak najlepszych wyników.
Wiesz jak analizować sytuację na rynku i zachowania konsumentów, przez co dostrzegasz właściwe okazje, aby proponować klientom strategiczne inwestycje.
Masz umiejętności negocjacyjne, dbasz o umowy, widoczność i dostępność produktów z naszego portfolio, oraz będziesz działać zgodnie z kalendarzem trade marketingowym, realizując standardy merchandisingowe w punktach sprzedaży.
Będziesz odpowiednio zarządzać aktywami, zarówno naszymi jak i klientów.
Będziesz tworzyć raporty oraz dbać o jakość w sklepach korzystając z narzędzi sprzedażowych.
Jak będziemy Cię wspierać:
Na etapie wdrożenia otrzymasz pomoc tzw. Buddy’ego, który przedstawi Ci firmę, opowie o codziennych zadaniach i Twoim regionie.
Zapewnimy Ci jasne wytyczne dotyczące realizacji zadań na rynku oraz najlepsze narzędzia sprzedażowe, które pomogą Ci w śledzeniu swoich wyników, postępów i osiąganiu celów.
Dzięki naszej Akademii Sprzedaży będziesz stale uczyć się technik sprzedaży od najlepszych ekspertów w branży.
Otrzymasz dostęp do nowoczesnych rozwiązań cyfrowych, które ułatwiają gromadzenie danych, automatyzację procesów i analizowanie statystyk sprzedażowych.
Coca-Cola HBC to pracodawca otwarty na różnorodność, dla którego ważne jest zapewnienie równych szans dla wszystkich, niezależnie od rasy, koloru skóry, wyznania, wieku, niepełnosprawności, orientacji seksualnej czy tożsamości płciowej. Dołącz do nas i wspólnie kształtujmy kulturę, w której każdy może być w pełni sobą i może przyczyniać się do naszych wspólnych sukcesów.