PROFIL PRACOWNIKA:
Wykształcenie wyższe
Mile widziane doświadczenie w obsłudze klienta lub chęć jego zdobycia
Dobra znajomość języka francuskiego (minimum B2)
Mile widziana znajomość innych języków obcych: angielskiego, włoskiego, niemieckiego, rumuńskiego
Dostępność do pracy w pełnym wymiarze godzin
Znajomość obsługi komputera (MS Office, Internet, e-mail, mile widziana praca w systemie obsługi zgłoszeń)
Komunikatywność, łatwość formułowania myśli oraz dobra dykcja
TWOJE ZADANIA:
Wsparcie techniczne i merytoryczne klientów polskich i zagranicznych (obsługa zgłoszeń mailowych i telefonicznych)
Bieżąca pomoc i szkolenia w zakresie obsługi aplikacji Comarch EDI i ECM
Praca hybrydowa, w trybie zmianowym w godz. 7:00-20:00
Udział w podłączeniach firm do platformy Comarch EDI
DLA CIEBIE:
Udział w realizacji międzynarodowych projektów dla firm z branży Retail / FMCG / Logistyka / Motoryzacja zgodnie z międzynarodowymi standardami
Profesjonalny rozwój zawodowy - możliwość ścieżki kariery na stanowiskach eksperckich technicznych i biznesowych
Udogodnienia dla rowerzystów (stojaki, szatnie, rowerownie, stacja naprawcza), a dla tych, co do pracy docierają samochodem – naziemny i podziemny parking
Bezpośrednio na naszym kampusie: centrum medyczne iMed24, strefa rekreacyjna z basenem i siłownią, a nawet stołówka
Dostęp do prywatnej opieki medycznej dla Ciebie i Twojej rodziny
