baner firmy microsoft zachęcające do kursu ai
COMARCH logo

COMARCH

Młodszy specjalista ds. wsparcia IT z językiem francuskim

Kraków
IT
Praca
Kraków
IT
Praca
Stacjonarnie
Inne

Ustaw powiadomienia

Zapisz się i otrzymuj oferty pracy według wybrancyh kryteriów

Pełny opis

PROFIL PRACOWNIKA:

  • Wykształcenie wyższe

  • Mile widziane doświadczenie w obsłudze klienta lub chęć jego zdobycia

  • Dobra znajomość języka francuskiego (minimum B2)

  • Mile widziana znajomość innych języków obcych: angielskiego, włoskiego, niemieckiego, rumuńskiego

  • Dostępność do pracy w pełnym wymiarze godzin

  • Znajomość obsługi komputera (MS Office, Internet, e-mail, mile widziana praca w systemie obsługi zgłoszeń)

  • Komunikatywność, łatwość formułowania myśli oraz dobra dykcja

TWOJE ZADANIA:

  • Wsparcie techniczne i merytoryczne klientów polskich i zagranicznych (obsługa zgłoszeń mailowych i telefonicznych)

  • Bieżąca pomoc i szkolenia w zakresie obsługi aplikacji Comarch EDI i ECM

  • Praca hybrydowa, w trybie zmianowym w godz. 7:00-20:00

  • Udział w podłączeniach firm do platformy Comarch EDI

DLA CIEBIE:

  • Udział w realizacji międzynarodowych projektów dla firm z branży Retail / FMCG / Logistyka / Motoryzacja zgodnie z międzynarodowymi standardami

  • Profesjonalny rozwój zawodowy - możliwość ścieżki kariery na stanowiskach eksperckich technicznych i biznesowych

  • Udogodnienia dla rowerzystów (stojaki, szatnie, rowerownie, stacja naprawcza), a dla tych, co do pracy docierają samochodem – naziemny i podziemny parking

  • Bezpośrednio na naszym kampusie: centrum medyczne iMed24, strefa rekreacyjna z basenem i siłownią, a nawet stołówka

  • Dostęp do prywatnej opieki medycznej dla Ciebie i Twojej rodziny

COMARCH

Relacje z rekrutacji
Stacjonarnie
Inne

Ustaw powiadomienia

Zapisz się i otrzymuj oferty pracy według wybrancyh kryteriów

Podobne oferty pracy

Młodszy specjalista ds. wsparcia IT z językiem francuskim