PROFIL PRACOWNIKA:
Wykształcenie wyższe
Minimum 6 miesięcy doświadczenia w pracy w marketingu
Zainteresowanie tematyką marketingu internetowego, ze szczególnym uwzględnieniem social mediów
Wysokie zdolności interpersonalne, komunikatywność i kreatywność
Umiejętność prowadzenia kilku działań jednocześnie
Podejmowanie samodzielnych decyzji i inicjatyw
Znajomość pakietu MS Office
TWOJE ZADANIA:
Tworzenie i kompleksowa realizacja strategii marketingowej dla Centrum Medycznego iMed24
Koordynacja kampanii reklamowych w Internecie
Tworzenie treści i współpraca z copywriterem
Prowadzenie oficjalnych kanałów w social media
Analiza podjętych działań i raportowanie
DLA CIEBIE:
Ciekawe projekty marketingowe związane z promocją usług medycznych iMed24
Wyzwania i rozwój zawodowy w branży kreatywnej
Możliwość udziału w szkoleniach i konferencjach branżowych dopasowanych do preferowanej ścieżki kariery
Praca w modelu hybrydowym (po okresie wdrożenia) oraz elastyczne godziny pracy
Prywatna opieka medyczna dla Ciebie i Twojej rodziny
Możliwość udziału w akcjach i wydarzeniach promujących aktywny tryb życia
Bezpośrednio na naszym kampusie: strefa rekreacyjna z basenem i siłownia, a także stołówka
Udogodnienia dla rowerzystów (stojaki, szatnie, rowerownie, stacja naprawcza), a dla tych, co do pracy docierają samochodem – naziemny i podziemny parking
