PROFIL PRACOWNIKA:
Wykształcenie wyższe
Bardzo dobra znajomość języka niemieckiego (minimum poziom C1), pozwalająca na swobodną komunikację z klientem
Mile widziane doświadczenie w obsłudze klienta
Dostępność do pracy w pełnym wymiarze godzin
Praktyczna znajomość obsługi komputera i systemów operacyjnych Windows
Podstawowa wiedza techniczna z zakresu IT
Komunikatywność, łatwość formułowania myśli oraz dobra dykcja
TWOJE ZADANIA:
Wsparcie techniczne i merytoryczne klientów zagranicznych
Obsługa zgłoszeń mailowych i telefonicznych w języku niemieckim
Rejestracja zgłoszeń w systemie IT Service Management
DLA CIEBIE:
Udział w realizacji międzynarodowych projektów dla firm z branży automotive zgodnie z międzynarodowymi standardami
Praca w modelu hybrydowym (po okresie wdrożenia)
Indywidualny plan szkoleń oraz wiele ścieżek rozwoju zawodowego
Dostęp do prywatnej opieki medycznej dla Ciebie i Twojej rodziny
Współpraca z różnymi zespołami kompetencyjnymi, która pozwoli Ci na poznanie nowych technologii i poszerzenie wiedzy w obszarze IT
Bezpośrednio na naszym kampusie: centrum medyczne iMed24, strefa rekreacyjna z basenem i siłownią, stołówka
Udogodnienia dla rowerzystów (stojaki, szatnie, rowerownie, stacja naprawcza), a dla tych, co do pracy docierają samochodem - naziemny i podziemny parking
