Twój zakres obowiązków
- 1. Zarządzanie wyznaczonym obszarem serwisu urządzeń elektronicznych
- 2. Odpowiedzialność za KPI dla danego obszaru, zgodnie z oczekiwaniami Klientów
- 3. Zarządzanie grupą podległych pracowników, w tym dbanie o dyscyplinę pracy podległego zespołu
- 4. Współpraca przy rekrutacji nowych pracowników
- 5. Odpowiedzialność za proces wdrożenia nowych pracowników, ocenę ich pracy oraz umożliwianie rozwoju zawodowego podległym pracownikom
- 6. Nadzorowanie przestrzegania i stosowania przez podległych pracowników procedur dotyczących procesu naprawy danego produktu
Nasze wymagania
- 1. Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku - preferowane w firmach produkcyjnych/serwisowych
- 2. Dobra znajomość języka angielskiego i polskiego w mowie i w piśmie
- 3. Bardzo dobra znajomość MS Office, w szczególności Excel
- 4. Podstawowa znajomość rysunku technicznego
- 5. Umiejętności analityczne oraz zdolność samodzielnego podejmowania decyzji
- 6. Umiejętność pracy w zespole
- 7. Bardzo dobra organizacja pracy
- 8. Zaangażowanie, odpowiedzialność i inicjatywa
