Zadania na stanowisku:
wsparcie techniczne klientów w problemach z aplikacją,
posprzedażowa opieka nad klientem,
współpraca z działem sprzedaży w realizacji prezentacji (u klienta lub online),
stały kontakt z klientami programu – nawiązywanie relacji i dbanie o poprawne działanie aplikacji u klienta.
Czego oczekujemy?
komunikatywność, umiejętności interpersonalne, rozpoznawanie potrzeb klientów i budowanie długotrwałych relacji,
zdolność oceny potencjału produktu do oczekiwań odbiorcy,
samodzielność, umiejętność efektywnej organizacji pracy własnej oraz konsekwencja w realizacji założonych celów,
łatwość i dynamiczna praca na kilku systemach jednocześnie,
chęć rozwoju i poznawania branży medycznej,
bardzo dobra znajomość obsługi komputera i systemu Windows.
Co oferujemy?
stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
opiekę medyczną LUX MED,
karnet Benefit MultiSport,
możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego,
naukę języka angielskiego,
możliwość rozwoju zawodowego – szkolenia,
nowoczesne biuro, wyjazdy i spotkania integracyjne.
Jak pracujemy?
Jesteśmy innowacyjnym przedsiębiorstwem, opierającym swoje działania na zaufaniu do ludzi z którymi pracujemy.
Dzięki dużej swobodzie działania pobudzamy motywację oraz kreatywność, co przyspiesza pracę i pozwala elastycznie dostosowywać się do zmieniających się oczekiwań naszych partnerów biznesowych.