drEryk logo

Junior Technical Support Engineer

drEryk

Junior Technical Support Engineer

drEryk

Zadania na stanowisku:

  • wsparcie techniczne klientów w problemach z aplikacją,

  • posprzedażowa opieka nad klientem,

  • współpraca z działem sprzedaży w realizacji prezentacji (u klienta lub online),

  • stały kontakt z klientami programu – nawiązywanie relacji i dbanie o poprawne działanie aplikacji u klienta.

Czego oczekujemy?

  • komunikatywność​, umiejętności interpersonalne, rozpoznawanie potrzeb klientów i budowanie długotrwałych relacji,

  • zdolność oceny potencjału produktu do oczekiwań odbiorcy,

  • samodzielność, umiejętność efektywnej organizacji pracy własnej oraz konsekwencja w realizacji założonych celów,

  • łatwość i dynamiczna praca na kilku systemach jednocześnie,

  • chęć rozwoju i poznawania branży medycznej,

  • bardzo dobra znajomość obsługi komputera i systemu Windows.

Co oferujemy?

  • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,

  • opiekę medyczną LUX MED,

  • karnet Benefit MultiSport,

  • możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego,

  • naukę języka angielskiego,

  • możliwość rozwoju zawodowego – szkolenia,

  • nowoczesne biuro, wyjazdy i spotkania integracyjne.

Jak pracujemy?

Jesteśmy innowacyjnym przedsiębiorstwem, opierającym swoje działania na zaufaniu do ludzi z którymi pracujemy.

Dzięki dużej swobodzie działania pobudzamy motywację oraz kreatywność, co przyspiesza pracę i pozwala elastycznie dostosowywać się do zmieniających się oczekiwań naszych partnerów biznesowych.

Kraków
Stacjonarnie
Praca
Umowa o pracę

Uruchom powiadomienia o podobnych ofertach pracy

Zapisz się i otrzymuj oferty pracy według wybrancyh kryteriów

Uruchom powiadomienia o podobnych ofertach pracy

Zapisz się i otrzymuj oferty pracy według wybrancyh kryteriów