🔎 Szukasz pracy, w której będziesz mógł/mogła rozwijać swoje kompetencje w obszarze komunikacji, marketingu i eventów online? Chcesz współtworzyć dynamiczne środowisko jednej z najbardziej rozpoznawalnych marek w Polsce? Dołącz do nas jako Content & Communication Specialist i twórz z nami wyjątkowe doświadczenia dla naszych Sprzedawców!
📚 Empik to jedna z najbardziej rozpoznawalnych marek w Polsce z ponad 75-letnią historią. Jesteśmy omnikanałowym ekosystemem, łączącym ponad 350 salonów stacjonarnych z bogatą ofertą dostępną na Empik.com, w tym Marketplace (EmpikPlace) i poprzez aplikację mobilną, oferując 15 milionów produktów w 20 kategoriach – od książek, przez elektronikę, po zdrowie i urodę.
🎯 Twoje zadania:
✔ Koordynacja komunikacji do Sprzedawców – planowanie i realizacja newsletterów, mailingów, postów oraz aktualizacja treści na landing page.
✔ Copywriting i optymalizacja treści – tworzenie angażujących i sprzedażowych tekstów, w tym testowanie ich skuteczności (split testy i testy A/B).
✔ Tworzenie materiałów graficznych – przygotowywanie projektów mailingów, postów i innych materiałów promocyjnych (np. w Canva).
✔ Organizacja konferencji online – planowanie, prowadzenie webinariów, warsztatów oraz wydarzeń branżowych.
✔ Szkolenia dla Sprzedawców – przygotowywanie materiałów i przeprowadzanie szkoleń online, aby wspierać ich rozwój i sukces na naszej platformie.
Co zyskasz, dołączając do nas?
✨ Nowoczesne biuro w Centrum Warszawy z pięknym tarasem i widokiem na Pałac Kultury (kawa na tarasie smakuje jeszcze lepiej! ☕️)
✨ System premiowy – doceniamy Twoje sukcesy!
✨ Prywatna opieka medyczna
✨ Karta Multisport
✨ Zniżki na produkty Empik
✨ Ubezpieczenie na życie
✨ Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami
Korzyści dla Ciebie:
Biuro w Centrum Warszawy
System premiowania
Karta zniżkowa na produkty
Prywatna opieka medyczna
Karta Multisport
Konkursy z nagrodami
Ubezpieczenie na życie
💪 Czego oczekujemy:
Doświadczenia na podobnym stanowisku lub w marketingu B2B.
Lekkiego pióra i umiejętności tworzenia angażujących treści marketingowych.
Doskonałych umiejętności komunikacyjnych – zarówno pisemnych, jak i werbalnych.
Kreatywności, nieszablonowego myślenia i proaktywnego podejścia do wyzwań.
Gotowości do prowadzenia szkoleń i rozmów handlowych z klientami B2B.
Umiejętności zarządzania czasem oraz organizacji wielu projektów jednocześnie.
