baner firmy microsoft zachęcające do kursu ai
Empik logo

Empik

Junior Performance Marketing Specialist

Warszawa
Marketing
Praca
Warszawa
Marketing
Praca
Stacjonarnie
Inne

Ustaw powiadomienia

Zapisz się i otrzymuj oferty pracy według wybrancyh kryteriów

Pełny opis

Empik to przestrzeń, w której pasja napędza ludzi i innowacje. Tworzymy ją wspólnie, wykorzystując doświadczenia, wiedzę oraz wyjątkowe charaktery i zainteresowania każdego z nas. Dzięki temu jesteśmy w TOP3 największych marek omnichannel, oferując 19 milionów produktów, które inspirują i nieustannie pobudzają ciekawość milionów Klientów.

O roli: 

Jeśli chcesz zdobyć solidne doświadczenie w performance marketingu i zobaczyć, jak praktykuje się to w dużym e-commerce, to jesteś w dobrym miejscu. W zespole Performance Marketingu i Analiz będziesz wspierać doświadczonych specjalistów w działaniach marketingowych, które mają bezpośredni wpływ na generowanie sprzedaży w topowym sklepie internetowym. U nas będziesz mieć wpływ na realne działania, uczyć się od najlepszych i rozwijać swoje umiejętności w dynamicznym środowisku. Twoja pasja do digitalu i chęć do działania będą kluczowe, a my pomożemy Ci zbudować solidny fundament w branży

To znaczy, że w tej roli zdobędziesz umiejętności i doświadczenie w obszarach:

  • Planowanie, implementacja, optymalizacja i raportowanie kampanii w systemach reklamowych Google Ads, Meta, Tik Tok, Search Ads Apple i innych;

  • Prowadzenie kampanii reklamowych w modelu efektywnościowym i optymalizację kampanii w celu maksymalizacji efektów;

  • Analiza skuteczności działań kampanii reklamowych, samodzielne wyciąganie wniosków i przedstawianie rekomendacji na podstawie danych;

  • Współpraca z innymi działami digital/marketing w Grupie Empik.

Korzyści dla Ciebie:

  • Biuro w Centrum Warszawy

  • System premiowania

  • Karta zniżkowa na produkty

  • Prywatna opieka medyczna

  • Karta Multisport

  • Konkursy z nagrodami

  • Ubezpieczenie na życie

A czego my potrzebujemy od Ciebie?

  • Zainteresowania marketingiem cyfrowym, performance marketingiem i gotowości do poszerzania wiedzy;

  • Podstawowego doświadczenie w prowadzeniu kampanii reklamowych w Google Ads. Znajomość kampanii performance opartych o feedy produktowe będzie mile widziana;

  • Analitycznego myślenia – patrząc na liczby potrafisz wyciągać wnioski;

  • Znajomości Microsoft Excel – ważne są podstawy jak tabele przestawne i podstawowe funkcje. Jeśli lubisz się z Excelem, to z nami nauczysz się z nim dobrze współpracować;

  • Bardzo dobrej organizacji czasu pracy i umiejętności ustalania priorytetów;

  • Dobrej znajomości j. angielskiego.

Mile widziane:

  • Doświadczenie w prowadzeniu kampanii na YouTube, Universal App Campaign, Search Ads 360, Tik Tok, Search Ads Apple, LinkedIn, Campaign Manager, GA4, Power BI.

Empik

Relacje z rekrutacji
Stacjonarnie
Inne

Ustaw powiadomienia

Zapisz się i otrzymuj oferty pracy według wybrancyh kryteriów

Podobne oferty pracy

Junior Performance Marketing Specialist