Empik to przestrzeń, w której pasja napędza ludzi i innowacje. Tworzymy ją wspólnie, wykorzystując doświadczenia, wiedzę oraz wyjątkowe charaktery i zainteresowania każdego z nas. Dzięki temu jesteśmy w TOP3 największych marek omnichannel, oferując 19 milionów produktów, które inspirują i nieustannie pobudzają ciekawość milionów Klientów.
O roli:
Jeśli chcesz zdobyć solidne doświadczenie w performance marketingu i zobaczyć, jak praktykuje się to w dużym e-commerce, to jesteś w dobrym miejscu. W zespole Performance Marketingu i Analiz będziesz wspierać doświadczonych specjalistów w działaniach marketingowych, które mają bezpośredni wpływ na generowanie sprzedaży w topowym sklepie internetowym. U nas będziesz mieć wpływ na realne działania, uczyć się od najlepszych i rozwijać swoje umiejętności w dynamicznym środowisku. Twoja pasja do digitalu i chęć do działania będą kluczowe, a my pomożemy Ci zbudować solidny fundament w branży
To znaczy, że w tej roli zdobędziesz umiejętności i doświadczenie w obszarach:
Planowanie, implementacja, optymalizacja i raportowanie kampanii w systemach reklamowych Google Ads, Meta, Tik Tok, Search Ads Apple i innych;
Prowadzenie kampanii reklamowych w modelu efektywnościowym i optymalizację kampanii w celu maksymalizacji efektów;
Analiza skuteczności działań kampanii reklamowych, samodzielne wyciąganie wniosków i przedstawianie rekomendacji na podstawie danych;
Współpraca z innymi działami digital/marketing w Grupie Empik.
Korzyści dla Ciebie:
Biuro w Centrum Warszawy
System premiowania
Karta zniżkowa na produkty
Prywatna opieka medyczna
Karta Multisport
Konkursy z nagrodami
Ubezpieczenie na życie
A czego my potrzebujemy od Ciebie?
Zainteresowania marketingiem cyfrowym, performance marketingiem i gotowości do poszerzania wiedzy;
Podstawowego doświadczenie w prowadzeniu kampanii reklamowych w Google Ads. Znajomość kampanii performance opartych o feedy produktowe będzie mile widziana;
Analitycznego myślenia – patrząc na liczby potrafisz wyciągać wnioski;
Znajomości Microsoft Excel – ważne są podstawy jak tabele przestawne i podstawowe funkcje. Jeśli lubisz się z Excelem, to z nami nauczysz się z nim dobrze współpracować;
Bardzo dobrej organizacji czasu pracy i umiejętności ustalania priorytetów;
Dobrej znajomości j. angielskiego.
Mile widziane:
Doświadczenie w prowadzeniu kampanii na YouTube, Universal App Campaign, Search Ads 360, Tik Tok, Search Ads Apple, LinkedIn, Campaign Manager, GA4, Power BI.
