Erbacher the food family Josera Polska logo

Stażysta w dziale IT help desk

Erbacher the food family Josera Polska

Stażysta w dziale IT help desk

Erbacher the food family Josera Polska

Szukasz miejsca, w którym Twój sposób myślenia i działania zostaną docenione? W ERBACHER the food family wierzymy, że to, co wyróżnia młode pokolenie, może wnieść dodatkową wartość do naszych zespołów. Szybkość działania, otwartość na zmiany, cyfrowa płynność – zaprezentuj nam swój punkt widzenia! 

Od ponad 80 lat tworzymy najwyższej jakości żywność dla ludzi i zwierząt, łącząc innowacyjne podejście, nowoczesne technologie i odpowiedzialność za środowisko. Nasze produkty trafiają na ponad 80 rynków dzięki multifunkcyjnym zespołom z Polski, Niemiec, Ukrainy i Tanzanii. Teraz otwieramy kolejny rozdział – budujemy nową fabrykę Josera Petfood w Paproci k. Nowego Tomyśla. 

To miejsce, w którym Twoje pomysły mają znaczenie, a umiejętności mogą realnie wpłynąć na przyszłość w branży. Masz odwagę działać w zgodzie ze sobą? Dołącz do nas i sprawdź, jak wygląda staż, który daje Ci przestrzeń do rozwoju. 

#UntwistYourSkills 

Masz analityczne podejście, lubisz rozwiązywać problemy i sprawnie poruszasz się w świecie technologii? Interesujesz się IT, a komputery, sieci i oprogramowanie nie mają przed Tobą tajemnic? 

Jeśli szybko się uczysz, jesteś mistrzem logicznego myślenia i chcesz zdobyć swoje pierwsze doświadczenie w świecie technologii – jesteś w dobrym miejscu.  

Dołącz do nas! 

Co na Ciebie czeka?

  • Obsługa zgłoszeń użytkowników:

- Przyjmowanie i rejestrowanie zgłoszeń; 

- Przekazywanie bardziej skomplikowanych problemów do wyższych poziomów wsparcia. 

  • Rozwiązywanie podstawowych problemów IT:

- Pomoc przy problemach związanych z systemem operacyjnym (Windows, macOS) i programowaniem; 

- Naprawa problemów z siecią (np. brak internetu, niedziałający VPN); 

- Instalowanie i aktualizowanie oprogramowania; 

- Rozwiązywanie problemów z drukarkami i innymi urządzeniami peryferyjnymi; 

- Doradzanie w kwestiach bezpieczeństwa IT (np. jak unikać phishingu). 

  • Wsparcie zdalne i na miejscu

 - Łączenie się z komputerami użytkowników przez Remote Desktop, AnyDesk, TeamViewer. 

 - Pomoc w biurze – podłączanie sprzętu, konfiguracja nowych stanowisk pracy. 

 - Zarządzanie assetami - przygotowanie i wydawanie sprzętu oraz akcesoriów. 

  • Tworzenie dokumentacji i bazy wiedzy:

- Opisywanie rozwiązanych problemów, tworzenie prostych instrukcji dla użytkowników; 

- Aktualizowanie bazy wiedzy helpdesku. 

Kogo szukamy?

  • Posiadasz podstawową znajomość oprogramowania Windows, macOS, Microsoft 365, Active Directory.  

  • Potrafisz obsługiwać systemy ticketowe (np. FreshService, Jira, OTRS). 

  • Posiadasz dobre umiejętności komunikacyjne. 

  • Łatwo uczysz się nowych rzeczy i lubisz to robić. 

  • Znasz angielski na poziomie umożliwiającym swobodną komunikację w międzynarodowym zespole (min. B1). 

Co możemy Ci zaoferować?

Poza bardzo przyjaznym i otwartym środowiskiem pracy, czekają na Ciebie komfortowe warunki rozwoju (nie tylko owocowe czwartki!). 

  • Wynagrodzenie: 5250 zł miesięcznie! 

  • 3 miesięczny staż w międzynarodowej firmie, który wzbogaci Twoje doświadczenie zawodowe i dostarczy Ci wartościowych umiejętności 

  • Zatrudnienie w niepełnym lub pełnym wymiarze godzin, na podstawie umowy zlecenie 

  • Połączenie wartości z działaniem – zrównoważony rozwój to nie tylko hasło, ale nasza codzienna misja  

  • 5 dni płatnego urlopu! 

  • Niekorporacyjna atmosfera 

  • Elastyczny tryb pracy 

  • Możliwość zdobycia praktycznej wiedzy i realnego wpływu na działania marketingowe 

  • Współpracę z doświadczonym zespołem i szansę na naukę 

  • Kreatywne wyzwania, uczestniczenie w ciekawych projektach marketingowych 

  • I oczywiście… świeże warzywa i owoce w biurze ☺ 

Mamy dla Ciebie…

  • Pracę (i integracje!) w międzynarodowym środowisku, z ekspertami z różnych krajów, w tym z Polski, Niemiec i Ukrainy. 

  • Możliwość ciągłego rozwoju zawodowego i osobistego poprzez udział w dedykowanych szkoleniach w ramach programu food family Journey. 

  • Przyjazne warunki pracy z dostępem do nowoczesnych narzędzi i technologii, wspierających rozwój umiejętności i efektywność pracy. 

Brzmi ciekawie? Aplikuj i rozpocznij staż w miejscu, w którym człowiek i jego kompetencje są na pierwszym miejscu! 

Nowy Tomyśl
Stacjonarnie
Praktyka / Staż
Umowa zlecenie