Szukasz miejsca, w którym Twój sposób myślenia i działania zostaną docenione? W ERBACHER the food family wierzymy, że to, co wyróżnia młode pokolenie, może wnieść dodatkową wartość do naszych zespołów. Szybkość działania, otwartość na zmiany, cyfrowa płynność – zaprezentuj nam swój punkt widzenia!
Od ponad 80 lat tworzymy najwyższej jakości żywność dla ludzi i zwierząt, łącząc innowacyjne podejście, nowoczesne technologie i odpowiedzialność za środowisko. Nasze produkty trafiają na ponad 80 rynków dzięki multifunkcyjnym zespołom z Polski, Niemiec, Ukrainy i Tanzanii. Teraz otwieramy kolejny rozdział – budujemy nową fabrykę Josera Petfood w Paproci k. Nowego Tomyśla.
To miejsce, w którym Twoje pomysły mają znaczenie, a umiejętności mogą realnie wpłynąć na przyszłość w branży. Masz odwagę działać w zgodzie ze sobą? Dołącz do nas i sprawdź, jak wygląda staż, który daje Ci przestrzeń do rozwoju.
#UntwistYourSkills
Masz analityczne podejście, lubisz rozwiązywać problemy i sprawnie poruszasz się w świecie technologii? Interesujesz się IT, a komputery, sieci i oprogramowanie nie mają przed Tobą tajemnic?
Jeśli szybko się uczysz, jesteś mistrzem logicznego myślenia i chcesz zdobyć swoje pierwsze doświadczenie w świecie technologii – jesteś w dobrym miejscu.
Dołącz do nas!
Co na Ciebie czeka?
Obsługa zgłoszeń użytkowników:
- Przyjmowanie i rejestrowanie zgłoszeń;
- Przekazywanie bardziej skomplikowanych problemów do wyższych poziomów wsparcia.
Rozwiązywanie podstawowych problemów IT:
- Pomoc przy problemach związanych z systemem operacyjnym (Windows, macOS) i programowaniem;
- Naprawa problemów z siecią (np. brak internetu, niedziałający VPN);
- Instalowanie i aktualizowanie oprogramowania;
- Rozwiązywanie problemów z drukarkami i innymi urządzeniami peryferyjnymi;
- Doradzanie w kwestiach bezpieczeństwa IT (np. jak unikać phishingu).
Wsparcie zdalne i na miejscu
- Łączenie się z komputerami użytkowników przez Remote Desktop, AnyDesk, TeamViewer.
- Pomoc w biurze – podłączanie sprzętu, konfiguracja nowych stanowisk pracy.
- Zarządzanie assetami - przygotowanie i wydawanie sprzętu oraz akcesoriów.
Tworzenie dokumentacji i bazy wiedzy:
- Opisywanie rozwiązanych problemów, tworzenie prostych instrukcji dla użytkowników;
- Aktualizowanie bazy wiedzy helpdesku.
Kogo szukamy?
Posiadasz podstawową znajomość oprogramowania Windows, macOS, Microsoft 365, Active Directory.
Potrafisz obsługiwać systemy ticketowe (np. FreshService, Jira, OTRS).
Posiadasz dobre umiejętności komunikacyjne.
Łatwo uczysz się nowych rzeczy i lubisz to robić.
Znasz angielski na poziomie umożliwiającym swobodną komunikację w międzynarodowym zespole (min. B1).
Co możemy Ci zaoferować?
Poza bardzo przyjaznym i otwartym środowiskiem pracy, czekają na Ciebie komfortowe warunki rozwoju (nie tylko owocowe czwartki!).
Wynagrodzenie: 5250 zł miesięcznie!
3 miesięczny staż w międzynarodowej firmie, który wzbogaci Twoje doświadczenie zawodowe i dostarczy Ci wartościowych umiejętności
Zatrudnienie w niepełnym lub pełnym wymiarze godzin, na podstawie umowy zlecenie
Połączenie wartości z działaniem – zrównoważony rozwój to nie tylko hasło, ale nasza codzienna misja
5 dni płatnego urlopu!
Niekorporacyjna atmosfera
Elastyczny tryb pracy
Możliwość zdobycia praktycznej wiedzy i realnego wpływu na działania marketingowe
Współpracę z doświadczonym zespołem i szansę na naukę
Kreatywne wyzwania, uczestniczenie w ciekawych projektach marketingowych
I oczywiście… świeże warzywa i owoce w biurze ☺
Mamy dla Ciebie…
Pracę (i integracje!) w międzynarodowym środowisku, z ekspertami z różnych krajów, w tym z Polski, Niemiec i Ukrainy.
Możliwość ciągłego rozwoju zawodowego i osobistego poprzez udział w dedykowanych szkoleniach w ramach programu food family Journey.
Przyjazne warunki pracy z dostępem do nowoczesnych narzędzi i technologii, wspierających rozwój umiejętności i efektywność pracy.
Brzmi ciekawie? Aplikuj i rozpocznij staż w miejscu, w którym człowiek i jego kompetencje są na pierwszym miejscu!