Na tym stanowisku będziesz:
• Weryfikować poprawność działania naszego oprogramowania – zanim zrobią to użytkownicy;
• Dokumentować i zgłaszać znalezione błędy w sposób jasny i zrozumiały;
• Wspierać rozwój naszych produktów, proponując ulepszenia i usprawnienia;
• Prowadzić testy ręczne oraz przygotowywać dane do testów automatycznych;
• Dbać o jakość, terminowość i spójność realizowanych zadań;
• Współpracować z zespołem programistów, analityków i wdrożeniowców;
• Tworzyć dokumentację techniczną, testową i użytkową;
• Prowadzić szkolenia i dzielić się wiedzą w zakresie testowanych systemów.
Co będzie miarą Twojej skuteczności?
• Wskaźnik wykrywalności błędów (ile błędów złapiemy my, a nie klient);
• Pokrycie testami – ręcznymi i automatycznymi;
• Czas testowania i jakość informacji zwrotnej dla zespołu;
• Jakość przygotowywanych dokumentów i propozycji zmian.
Czego oczekujemy?
• Wykształcenia wyższego (I stopnia) – kierunek techniczny mile widziany;
• Doświadczenia w testach manualnych oraz pracy w projektach IT,
• Wiedzy z zakresu podstawowych koncepcji ISTQB Foundation Level (mile widziana certyfikacja),
• Pracy w biurze w Warszawie 3 razy w tygodniu,
• Doświadczenia w pracy z narzędziami do zarządzania testami oraz raportowania błędów np.: Jira,
• Doświadczenie w pracy z narzędziami wspomagającymi testy: SoapUI, Postman,
• Praktyczna znajomość języka SQL,
• Umiejętności korzystania z dokumentacji technicznej w języku angielskim,
• Komunikatywności, dokładności, umiejętności pracy zespołowej,
• Zdolności analitycznego myślenia i przewidywania skutków proponowanych rozwiązań,
• Samodzielności, odpowiedzialności i dobrej organizacji pracy.
Co znajdziesz u nas?
• Zespół, który stawia na współpracę i wymianę wiedzy;
• Projekty, które mają znaczenie i realny wpływ na użytkowników;
• Możliwość pracy hybrydowej lub zdalnej (nasze biuro znajduje się w Warszawie);
• Wsparcie rozwoju zawodowego – szkolenia, mentoring, udział w projektach rozwojowych;
• Przejrzysty zakres odpowiedzialności i miejsce na własną inicjatywę,
• Bogaty pakiet benefitów – prywatna opieka zdrowotna, platforma kafeteryjna, ubezpieczenie medyczne, bonus roczny, program rekomendacji pracowników itp.
Wartości, które nas łączą:
• Jakość – wszystko, co oddajemy w ręce użytkownika, musi być dopracowane;
• Szacunek – do współpracowników, klientów i ich czasu;
• Ciekawość – zawsze można coś usprawnić, coś zauważyć, czegoś się nauczyć;
• Współpraca – działamy razem, nie obok siebie;
• Uczciwość – otwarta komunikacja, rzetelna praca, jasne zasady.