Na stanowisku Customer Service Specialist będziesz odpowiedzialny/a za obsługę klientów oraz dostarczanie najwyższego poziomu ich satysfakcji.
W roli tej raportować będziesz do Customer Service Managera.
Jakie będą Twoje zadania:
- Wykonywanie działań związanych z obsługą klienta: przyjmowanie zamówień, wystawianie faktur, aktualizacja danych klientów, aktualizacja danych produktowych, bieżąca obsługa telefoniczna/e-mailowa
- Obsługa reklamacji klienta: rejestracja w systemie oraz proaktywne ustalanie przyczyn i wypracowywanie akcji naprawczych
- Współpraca z innymi działami oraz fabrykami w zakresie obsługi zamówień klienta, dostępności towarów i innych działań wspierających procesy logistyczne wpływające na jakość dostaw
- Realizacja zadań i celów zgodnych z wyznaczonymi KPIs
- Zarządzanie procesami logistycznymi (w tym planowanie zatowarowania magazynu) w celu osiągnięcia wysokiego poziomu obsługi klienta oraz minimalizacji kosztów
- Optymalizacja procesu zamówień w celu minimalizacji kosztów dystrybucyjnych
- Przygotowywanie analiz i raportów
- Obsługa danych podstawowych klientów w systemach operacyjnych (SAP)
- Kreowanie dobrego wizerunku firmy w relacjach z klientami
- Dbałość o poprawną komunikację oraz wysoką jakość współpracy z klientem
Jakie są Twoje kompetencje/umiejętności:
- Mile widziane doświadczenie w obsłudze klienta
- Umiejętnie obsługujesz komputer i w praktyce korzystasz z pakietu MS Office (szczególnie Excel)
- Znajomość programu SAP lub podobnego programu logistycznego ERP mile widziana
- Bardzo dobrze organizujesz pracę własną, wykazujesz się systematycznością i rzetelnie wywiązujesz się z powierzonych zadań
- Posługujesz się biegle językiem polskim i swobodnie komunikujesz się w języku angielskim - warunek konieczny
- Lubisz ludzi, masz łatwość w nawiązywaniu kontaktów i identyfikacji potrzeb rozmówców
- Masz dużą swobodę wypowiedzi
Co mamy dla Ciebie:
- Umowę o pracę na czas określony na okres 24 m-cy
- Bogaty pakiet socjalny: Opieka medyczna, ubezpieczenie grupowe, Multisport, kartę LunchPass, działania ZFŚS itd.
- Ciekawą pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie
- Atrakcyjne szkolenia przygotowujące do pracy i rozwijające wiedzę i umiejętności
- Bycie istotnym członkiem bardzo przyjaznego Zespołu
Brzmi interesująco ? Aplikuj już teraz 😊